Thumbnail

Squid Game: Μετά τα παπούτσια και τα ρούχα της σειράς έγιναν ανάρπαστα Squid Game: Μετά τα παπούτσια και τα ρούχα της σειράς έγιναν ανάρπαστα

Οι cult πράσινες φόρμες με τη λευκή ρίγα μπήκαν πολύ γρήγορα στη λίστα με τα best seller στο Amazon
Το ρετρό athleisure look των πρωταγωνιστών της κορεάτικης σειράς του Netflix έχει γίνει η απόλυτη τάση της χρονιάς.

Cool αθλητικές φόρμες -ίδιο τζάκετ με ίδιο παντελόνι- με ρετρό αισθητική από τα 90s συνδυασμένες με λευκά T-shirts και άνετα, πάνινα slip-ons... η μικρή οθόνη μόλις «γέννησε» ή επανέφερε ένα από τα μεγαλύτερα fashion trends της χρονιάς.

Η κορεάτικη σειρά του Netflix -μιλάμε φυσικά για το Squid Game- δεν αποτελεί απλά ένα τηλεοπτικό φαινόμενο. Η επιδραστικότητά της επεκτείνεται και στη βιομηχανία της μόδας, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα του GQ, όλοι θέλουν να ντυθούν σαν τους διαγωνιζόμενους που συμμετέχουν στο παιχνίδι επιβίωσης για το έπαθλο των 32.871.877 ευρώ.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by jung jae Lee (@from_jjlee)

Από τις 17 Σεπτεμβρίου, όταν ξεκίνησε να προβάλλεται το Squid Game στο Netflix, οι ρετρό πράσινες φόρμες με τη λευκή ρίγα στο πλάι σε τζάκετ και παντελόνι έγιναν από τα best sellers κομμάτια στο Amazon. 

Παράλληλα, οι πωλήσεις στα λευκά slip-ons της Vans σημείωσε άυξηση 7.800%, σύμφωνα με το ηλεκτρονικό κατάστημα The Sole Supplier. Το Lyst με τη σειρά του, μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μεταπώλησης ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ στον κόσμο, έδωσε στη δημοσιότητα εξής ενδιαφέροντα στοιχεία: οι αναζητήσεις για τις αθλητικές φόρμες, γενικότερα αυξήθηκαν κατά 97%, για τα sneakers κατά 145%, ενώ για τις ολόσωμες φόρμες, όπως τις κόκκινες που φορούν οι φύλακες, οι κακοί της υπόθεσης, κατά 62%. 

Όπως αναφέρει το GQ, δεδομένου ότι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού γιορτάζεται προσεχώς το Halloween, οι συγκεκριμένοι αριθμοί αναμένεται να σημειώσουν περαιτέρω αύξηση. Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και τα προηγούμενα χρόνια με τις στολές των ηρώων του Casa de Papel.

Διάβασε ακόμα: Η... φάτσα του Τσιτσιπά στα sneakers της Adidas

Το hype του Squid Game, ωστόσο, δεν εξαντλείται στις online αναζητήσεις και πωλήσεις των κοστουμιών του. Η εισβολή του στον κόσμο της μόδας συνέβη με έναν ακόμα τρόπο, πιο haute couture. 

Πρόσφατα, έγινε γνωστό ότι η Jung Ho-yeon, η Κορεάτισσα ηθοποιός και ένα από τα διασημότερα μοντέλα της Ασίας, που υποδύεται την παίκτρια με τον αριθμό 067, είναι η νέα μούσα του οίκου Louis Vuitton. «Είναι ένα φοβερό ταλέντο, ένας χαρισματικός χαρακτήρας», ανέφερε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του LV, Nicolas Ghesquiere για την 27χρονη που πριν το Squid Game είχε 410 χιλιάδες followers στο Instagram και τώρα, μετρά σχεδόν 19 εκατομμύρια. 

Διάβασε ακόμα: Φρενίτιδα για τα sneakers του Squid Game

Home