Στην διάθεση του Ερυθρού Σταυρού τα προφίλ της H&M στα social media
Η H&M ανακοίνωσε ότι θα επιτρέψει σε παγκόσμιους οργανισμούς βοήθειας, όπως ο Ερυθρός Σταυρός, να χρησιμοποιήσουν τα κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσής της, για να διαδώσουν μηνύματα σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19.
Διάβασε ακόμα: L'Occitane, Estée Lauder και Clarins - Το κύμα αλληλεγγύης από τα μεγαλύτερα beauty brands για την αντιμετώπιση του κορονοϊού
Η Sara Spännar, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ και επικοινωνίας της H&M, δήλωσε: “Η σημερινή κατάσταση επηρεάζει όλους μας και, όπως πολλοί άλλοι, κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσουμε. Το άνοιγμα των καναλιών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στους οργανισμούς βοήθειας είναι ένας τρόπος με τον οποίο μπορούμε να συμβάλουμε. Αυτή τη στιγμή συζητάμε με περισσότερους οργανισμούς και εξετάζουμε επίσης τη δυνατότητα να μοιραστούμε άλλα κανάλια H&M''.
Από το 2011, η H&M συνεργάζεται με τον βρετανικό Ερυθρό Σταυρό κι έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν περισσότερα από 3,7 εκατομμύρια λίρες, από ενδύματα τα οποία δωρίζονται στο τέλος της κάθε εποχής για να πουληθούν στο δίκτυο καταστημάτων φιλανθρωπίας.
Η H&M ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι άνοιξε την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού της για την παραγωγή προσωπικού προστατευτικού εξοπλισμού τον οποίο θα διαθέσει σε νοσοκομεία και σε εργαζόμενους στον τομέα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Διάβασε ακόμα: Balenciaga, Saint Laurent και H&M ενάντια στον κορονοϊό - Η αξιέπαινη προσφορά των μεγάλων brands