Thumbnail

THE STORY: Γιατί η χριστουγεννιάτικη καμπάνια του οίκου Balenciaga με μικρά παιδιά προκάλεσαι την οργή του κοινού; THE STORY: Γιατί η χριστουγεννιάτικη καμπάνια του οίκου Balenciaga με μικρά παιδιά προκάλεσαι την οργή του κοινού;

Η απολογία και το σοβαρό fail που έκανε πολλούς να μιλούν για ''καταστροφή'' του οίκου
Ποιος υπέγραψε τη συγκεκριμένη καμπάνια και τί στο καλό είχε στο μυαλό του; Είτε είσαι λάτρης της Balenciaga είτε όχι, το Διαδίκτυο για μια φορά φαίνεται να συμφωνεί ότι οι τελευταίες καμπάνιες της μάρκας είναι ανησυχητικές. 

Η καμπάνια Objects του Gabriele Galimberti, γνωστός για τα πορτρέτα του με παιδιά που περιβάλλονται από τα υπάρχοντά τους, απαθανατίζει παιδιά που κρατούν αρκουδάκια με λουριά και διχτυωτές μπλούζες.

Οι διαφημίσεις, που δημοσιεύτηκαν νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, αφορούσαν τη νέα καμπάνια της επωνυμίας για τα δώρα των διακοπών. Οι φωτογραφίες απεικονίζουν παιδιά να ποζάρουν με τις βελούδινες τσάντες αρκουδάκια της εταιρείας, τα οποία φορούν λουριά, εμπνευσμένα από το BDSM, δηλαδή τα σαδομαζοχιστικά σεξουαλικά παιχνίδια.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

Διάβασε ακόμα: It's Viral: Η κοινή φωτογράφηση των Ronaldo - Messi για την Louis Vuitton και το μυστήριο πίσω από τη συνάντησή τους

Μια χαρακτηριστική φωτογραφία παρουσίαζε ένα παιδί να στέκεται σε ένα κρεβάτι κρατώντας μια από τις βελούδινες τσάντες αρκουδάκια, περιτριγυρισμένο από άλλες τσάντες και αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένου ενός λουριού, μιας αλυσίδας και ενός κολιέ-τσόκερ (το κολιέ που σφίγγει στο λαιμό), όλα της επωνυμίας Balenciaga.

Οι φωτογραφίες δέχτηκαν σφοδρή κριτική, καθώς μια από τις εικόνες της εκστρατείας χρησιμοποιούσε ένα πόρισμα του Ανωτάτου Δικαστηρίου σε μια υπόθεση παιδικής πορνογραφίας ως κεντρικό μήνυμα για την προώθηση μιας τσάντας.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε παρεξήγηση μπορεί να προκάλεσε η καμπάνια μας για τις γιορτές. Οι βελούδινες τσάντες αρκουδάκια δεν θα έπρεπε να προωθούντα σε μια καμπάνια με κεντρικά πρόσωπα τα παιδιά. Μόλις διαπιστώσαμε το μέγεθος του λάθους, κατεβάσαμε αμέσως την καμπάνια από όλες τις πλατφόρμες», έγραψε η εταιρεία στον λογαριασμό της στο Instagram.

«Ζητούμε συγγνώμη για την εμφάνιση ανησυχητικών εγγράφων στην καμπάνια μας. Λαμβάνουμε αυτό το θέμα πολύ σοβαρά και έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες νομικές ενέργειες κατά των ατόμων που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία του σετ και τη συμπερίληψη μη εγκεκριμένων αντικειμένων στη φωτογράφιση της καμπάνιας μας για την Άνοιξη του 2023. Καταδικάζουμε σθεναρά την κακοποίηση παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή και υπερασπιζόμαστε την ασφάλεια και την ευημερία των παιδιών», αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της. 

Ο Galimberti είπε στο Newsweek: «Δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω τις επιλογές της Balenciaga, αλλά πρέπει να τονίσω ότι δεν είχα το δικαίωμα με κανέναν τρόπο να μην επιλέξω ούτε τα προϊόντα, ούτε τα μοντέλα, ούτε τον συνδυασμό τους». Πρόσθεσε ότι ήταν εκεί μόνο για να φωτίσει τη σκηνή και να τραβήξει τη φωτογραφία.

Διάβασε ακόμα: ''Βόμβα'' στον χώρο της μόδας η αποχώρηση του Alessandro Michele από τον Gucci

Home