Τα H&M συνεργάζονται με το Netflix για μια συλλογή εμπνευσμένη από το ''Sex Education''
Η δημοφιλής σειρά επιστρέφει στο Netflix αρχές της σχολικής χρονιάς και συγκεκριμένα στις 17 Σεπτεμβρίου, και για την περίσταση, η H&M ένωσε τις δυνάμεις της με την πλατφόρμα για μια capsule συλλογή με ρετρό αισθητική, εμπνευσμένη από την σειρά.
Vintage φοιτητικά τζάκετ με το λογότυπο Dolphins Moordale, το όνομα της φανταστικής πόλης στην οποία διαδραματίζεται το σόου, ρετρό φούτερ, μπλουζάκια τυπωμένα με τα πρόσωπα των πιο cool χαρακτήρων, Maeve, Otis, Eric ή Ola αλλά και πόλο μπλουζάκια με φράσεις από τη σειρά.
Για αυτή την αποκλειστική συνεργασία, η Η&Μ δημιούργησε μια καμπάνια που επικεντρώνεται σε δυνατές στιγμές από προηγούμενες σεζόν της δημοφιλούς σειράς. που σχετίζονται με τη γυναικεία δύναμη, την αυτοεκτίμηση και τη διαφάνεια. Αρκετά για να εξασφαλίσετε μια πολύ στιλάτη επιστροφή στο σχολείο!
Διάβασε ακόμα: Ο οίκος Louis Vuitton μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο αθλητικό μποτάκι του από βιώσιμα υλικά
Διάβασε ακόμα: H Carrie Bradshaw φόρεσε ένα φόρεμα από τα Forever 21 και το Twitter την ''δίκασε''