Το τεράστιο φάουλ του Υπουργείου Ισότητας στην Ισπανία σε καμπάνια για το body positivity που έγινε viral
Το περιστατικό προήλθε όχι από κάποιον άσχετο αλλά από το ίδιο το Υπουργείο Ισότητας της Ισπανίας, που θέλησε να κάνει μία νέα καλοκαιρινή καμπάνια που είχε ως κεντρικό θέμα το bikini body μέσα από τις έννοιες της συμπερίληψης και της ισότητας στη μόδα.
Θέλοντας να μεταδώσουν το μήνυμα της αυτοπεποίθησης, της αποδοχής της διαφορετικότητάς μας και της αγάπης για τον εαυτό μας οι ιθύνοντες κάλεσαν την καλλιτέχνη, Arte Mapache, η οποία συμπεριέλαβε στην αφίσα που δημιούργησε για την εν λόγω καμπάνια influencers, οι οποίες έχουν εμπνεύσει με την ιστορία και τη στάση ζωής τους τον κόσμο του Instagram.
Plus size κορίτσια, μία γυναίκα που επιβίωσε από τον καρκίνο, κάνοντας διπλή μαστεκτομή, αλλά και την Sian Greene-Lord, ένα πραγματικό life model, που εμπνέει με τη στάση ζωής της μετά το ατύχημα που είχε το 2013, όταν και ακρωτηριάστηκε το ένα της πόδι.
Όλ' αυτά θα ήταν ωραία και καλά αν η καμπάνια είχε δημιουργηθεί με την έγκριση αυτών των γυναικών, που είδαν ξαφνικά την αναπαράσταση των Instagram posts τους στην εν λόγω διαφήμιση.
Όμως, η ενέργεια του Υπουργείου δεν περιορίστηκε μόνο σ' αυτή την γκάφα...
Στην αριστερή πλευρά της αφίσας η φωτογραφία της Sian έχει ζωγραφιστεί με το προσθετικό της μέλος να λείπει, δείχνοντας της όπως ακριβώς ήταν πριν το ατύχημα.
Οι κυρίες φυσικά αντέδρασαν έντονα, ζητώντας να αφαιρεθούν από την αφίσα, ενώ η ίδια η Green- Lord δήλωσε σοκαρισμένη. «Δεν ξέρω καν πώς να εξηγήσω το θυμό που νιώθω αυτή τη στιγμή… Τρέμω κυριολεκτικά, είμαι τόσο θυμωμένη!».
Even worse, the woman on the left is Sian Green-Lord, also British. She has a prosthetic left leg. The person who created the poster seems to have decided the encouragement to "accept all bodies" only goes as far as people with two legs, so they edited her actual leg out. pic.twitter.com/14N7Hb69ih — Jeremy Vine (@theJeremyVine) July 31, 2022
Διάβασε ακόμα: Η εννιάχρονη North West έβαψε την Kim Kardashian σαν Μίνιον
Από την πλευρά της η καλλιτέχνης έσπευσε να ζητήσει συγνώμη και να καθησυχάσει τις κυρίες, ότι θα τις αποζημιώσει με τα χρήματα, που πήρε από την εν λόγω καμπάνια.
Την ίδια στιγμή η Sian Green- Lord κάτω από την φωτογραφία της στο Instagram που χρησιμοποιήθηκε για την καμπάνια σημείωσε ότι πια ''η συγκεκριμένη εικόνα δεν αντιπροσωπεύει πλέον τις όμορφες στιγμές που πέρασα με τους φίλους μου εκείνη την ημέρα. Αυτή η εικόνα πια με κάνει να νιώθω απίστευτη στεναχώρια''.
Αν μια κοινωνία δεν μπορεί ν' αντέξει στην εικόνα ενός προσθετικού μέλους, τότε δεν αξίζει να μιλάμε για αποδοχή στην διαφορετικότητα. Αν η καμπάνια μιας κυβέρνησης περιορίζεται στα αποδεκτά πρότυπα του σύγχρονου marketing τότε έχει ξεκάθαρα αποτύχει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μας ώστε οι έννοιες του inclusivity και της ισότητας να μπουν στο DNA μας και να μην χρησιμοποιούνται απλώς σαν ένα ψεύτικο προσωπείο.
Διάβασε ακόμα: H Sarah Jessica Parker βαρέθηκε ν' ακούει για τα γκρίζα μαλλιά της