Τι είναι το ''Fendace'' για το οποίο μιλούν όλοι σήμερα και που έπεισε την Kate Moss να επιστρέψει στο catwalk
«Φίλοι, είδωλα, μέντορες. Αυτή είναι η ομορφιά της ομαδικότητας». Τα λόγια του Kim Jones περιγράψουν άψογα αυτό το once in a million show που εκτυλίχθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Μιλάνο και που πολλοί έσπευσαν να παρομοιάσουν με την περσινή συνεργασία του οίκου Gucci με τον Balenciaga.
Η Donatella Versace μαζί με την Silvia Venturini Fendi και τον Kim Jones, τους καλλιτεχνικούς διευθυντές του Fendi, ένωσαν τις δυνάμεις και την ιστορία τους, για μια limited συλλογή ρούχων την οποία βάφτισαν Τhe Swap. Και το όνομα των δυο οίκων μαζί, εκ των οποίων προέκυψε και ένα νέο logo: Fendace (Fendi + Versace).
Για τον σκοπό αυτό φυσικά δεν μπορούσαν παρά να έχουν στην διάθεσή τους ένα εντυπωσιακό καστ iconic μοντέλων, αλλά και τα νέα ''it'' models, ανάμεσά τους η Gigi Hadid, η Irina Shayk και η Emily Ratajkowski που παρουσίασαν τα 50 «φρανκεσταϊνικά» looks σχεδιασμένα από τους 3 σχεδιαστές.
Το show χωρίστηκε σε δυο μέρη. Στο “Versace by Fendi” μέρος και το “Fendi by Versace”. Πώς θα ήταν, λοιπόν, αν ο Jones και η Fendi σχεδίαζαν για τον οίκο Versace και η Donatella για τον οίκο Fendi; Πολύ σωστά κατάλαβες το κόνσεπτ... Μέσα από αυτή τη συλλογή έχουμε την ευκαιρία να δούμε το όραμα του κάθε σχεδιαστή για τον άλλο οίκο.
Αν και τα designs της Versace x Fendi συλλογής δεν έμοιαζαν μεταξύ τους, ως προς την αισθητική που πρόβαλε ο κάθε σχεδιαστής, είχαν παρ’ όλα αυτά μια συνοχή. Η Donatella από τη μια μετέδωσε την late 90s αισθητική της στον οίκο Fendi χρησιμοποιώντας το μονόγραμμα του τελευταίου, το οποίο πάντρεψε με το iconic λογότυπο της Μέδουσας του οίκου Versace.
Διάβασε ακόμα: Η κόρη της Madonna, Lourdes Leon με εσώρουχα της Rihanna
Από την άλλη, τα “Fendi by Versace” looks που είδαμε στην πασαρέλα, είχαν μια πιο edgy και punk rock αισθητική. Οι δύο σχεδιαστές του οίκου ''παρενέβησαν'' στα εμβληματικά chain mail φορέματα για τα οποία είναι γνωστός ο οίκος Versace, συνδυάζοντάς τα με δαντέλα και άλλα υλικά. Όσο για το logo του οίκου Fendi, πρόσθεσαν κρύσταλλα, αποδίδοντας μια πιο Versace αίσθηση σ’ αυτό.
Διάβασε ακόμα: Η Dua Lipa έκανε το ντεπούτο της στην πασαρέλα ανοίγοντας το σόου του Versace