Τον ''έκοψαν'' στο GNTM και σήμερα πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Givenchy
Ο non binary/genderqueer Adam, ή αλλιώς terpsichorree, έστειλε στο βίντεο-απάντησή του στο κάλεσμα του οίκου Givenchy που ζητούσε από άτομα να παρουσιάσουν τη μοναδικότητά τους μέσα από χορευτικά βίντεο. “Υπάρχει μόνο ένας κανόνας”, ανέφερε το σχετικό κάλεσμα. “Θα πρέπει να αφεθείτε. Μέσα από το βίντεο είστε ελεύθεροι να κερδίσετε την πρόκληση και να συμμετάσχετε. Θα ακολουθήσετε τα βήματα του “πληρώματος” του Givenchy Parfums “Irresistible”: Fran Summers, Léa Elui, Larsen Thompson και Ambroise Mendy. Στη συνέχεια, οι νικητές θα γίνουν οι πρεσβευτές της επόμενης ψηφιακής καμπάνιας IRRESISTIBLE GIVENCHY”.
Ανάμεσα στις αμέτρητες συμμετοχές ήταν και εκείνη του Adam, ο οποίος φαίνεται ότι κέρδισε την προσοχή του γαλλικού brand και αναδείχθηκε σε έναν από τους τρεις νικητές του διαγωνισμού, που τελικά συμμετείχαν στη φανταστική καμπάνια.
Διάβασε ακόμα: Η Calvin Klein γιορτάζει την LGBTQIA+ κοινότητα με την καμπάνια #proudinmycalvins
Η Sarah Monreil από τη Γαλλία και η Maya de Saeger από το Βέλγιο είναι οι άλλες δύο πρωταγωνίστριες του βίντεο.
Στο επίσημο λογαριασμό του Givenchy Beauty στο Instagram, είδαμε τον 18χρονο Adam να ποζάρει κρατώντας το φινετσάτο μπουκαλάκι του αρώματος. Στη λεζάντα διαβάζουμε «Irresistible είναι ο Adam. 18 ετών, έρχεται από την Ελλάδα. Έχει πάθος με την κουλτούρα του Ballroom και έχει απίστευτο γούστο στη μόδα».
Στο βίντεο της καμπάνιας βλέπουμε τους τρεις πρωταγωνιστές στο Παρίσι να επιδίδονται σε ξέφρενο voguing.
Δες εδώ την οντισιόν του Adam στο GNTM και τι του είπαν οι κριτές.
Διάβασε ακόμα: Στο νέο της video clip η Billie Eilish φοράει ρούχα της Kim Kardashian