Thumbnail

#ValentinoEmpathy: Gwyneth Paltrow, Laetitia Casta και Naomi στη νέα καμπάνια του οίκου #ValentinoEmpathy: Gwyneth Paltrow, Laetitia Casta και Naomi στη νέα καμπάνια του οίκου

Μετά τον Gucci και τον Jacquemus ακόμα ένας οίκος ''αναγκάζει'' τα μοντέλα να φωτογραφηθούν σπίτι τους
Ο Pierpaolo Piccioli εμπνεύστηκε την δική του at-home καμπάνια για τον οίκο Valentino, επιστρατεύοντας μάλιστα μεγάλα ονόματα του Χόλιγουντ...

Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Laura Dern, Rossy de Palma, Frances McDormand, Christy Turlington, Laetitia Casta και άλλες χολιγουντιανές celebritis φόρεσαν τα κομμάτια από τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-21 του οίκου Valentino και φωτογραφίζονται ενώ βρίσκονται σε καραντίνα.

Μάλιστα την Gwyneth Paltrow φωτογράφισε ο σύζυγός της και τη Laura Dern, ο γιος της.

Διάβασε ακόμα: Το ανακαινισμένο διαμέρισμα της Gigi Hadid είναι η επιτομή του interior design!

Valentino Empathy

Ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Pierpaolo Piccioli εξήγησε με ανάρτησή του στο Instagram ότι ήθελε να αναδείξει τις αξίες του brand και το ανθρώπινο συναίσθημα, καθώς ο κόσμος προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα του social distancing.

«Τις τελευταίες εβδομάδες, όλοι ζήσαμε σε έναν νέο κόσμο, καθώς βιώνουμε τι σημαίνει social distancing. Νιώθω πολύ άβολα που δεν μπορώ να αγκαλιάσω τους αγαπημένους μου», γράφει. «Όπως εσείς και όλος ο κόσμος, είμαστε υποχρεωμένοι να μείνουμε μακριά από τους φίλους μας, τους συναδέλφους και την ευρύτερη οικογένειά μας. Συνειδητοποίησα πόσο εύθραυστοι είμαστε, αλλά επίσης και πόσο δυνατότεροι έχουμε γίνει μέσα από τις επαφές μας με την κοινότητά μας».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Laura. For #ValentinoEmpathy, the Women’s and Men’s Fall/Winter 2020-21 Campaign takes on a sensitive, personal meaning, a narrative that I feel is inspired by the times we are living in. @lauradern is, of course, a huge symbol of Hollywood. But I got to know her under different circumstances, when she was accompanying her son to the casting of our show. In those moments, she was just a mother: loving, caring, taking a step back so her son could do his work. It was really inspiring to see that. Real and just like the rest of us, but also spectacular. Laura’s son, Ellery Walker Harper, took this portrait of her, in Los Angeles, California. @maisonvalentino #valentinoempathy

A post shared by Pierpaolo Piccioli (@pppiccioli) on

Κοινοποιώντας μια φωτογραφία με το μοντέλο Adut Akech, ο Piccioli είπε ότι η καμπάνια #ValentinoEmpathy «φέρνει την προσωπικότητα και την οικειότητα στο προσκήνιο, μέσα από μια σειρά πορτρέτων με ανθρώπους που αγαπώ, φωτογραφημένους από τους αγαπημένους τους».

Όλοι όσοι συμμετέχουν, θα διαθέσουν το σύνολο της αμοιβής τους, συνολικά ένα εκατομμύριο ευρώ, στο νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani της Ρώμης!

Διάβασε ακόμα: Αυτά τα ugly shoes από τα παιδικά μας χρόνια επέστρεψαν και ο οίκος Gucci ευθύνεται γι' αυτό

Home