Thumbnail

Τελικά η κατανάλωση ζεστού νερού βοηθάει στην απώλεια του κοιλιακού λίπους; Τελικά η κατανάλωση ζεστού νερού βοηθάει στην απώλεια του κοιλιακού λίπους;

Το έχεις ακούσει αρκετές φορές, ήρθε η ώρα να μάθεις εάν ισχύει
Περίπου το 70% του σώματος μας-όπως ήδη θα έχεις ακούσει- αποτελείται από νερό και καταναλώνοντας αρκετό από αυτό μέσα στη μέρα, βοηθούμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα να λειτουργεί φυσιολογικά.

Αρκετά άρθρα κυκλοφορούν που σου προτείνουν να πίνεις ένα ποτήρι ζεστό νερό γιατί βοηθάει στη μείωση του κοιλιακού λίπους. Ισχύει τελικά κάτι τέτοιο; 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5+1 οφέλη που έχει το καθημερινό γρήγορο περπάτημα


Σύμφωνα με έρευνα, ο ισχυρισμός αυτός βασίζεται στο αίσθημα πληρότητας που δημιουργεί η κατανάλωση ζεστού νερού, το οποίο εκτός των άλλων εξυπηρετεί την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών, αποβάλλοντας κάθε βλαβερή ουσία. Παρόμοια μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2003, απέδειξε πως η κατανάλωση ζεστού νερού θα μπορούσε να αυξήσει τη διαδικασία απώλειας βάρους, επισημαίνοντας πως 500 ml ζεστού νερού πριν από το γεύμα, αυξάνει το μεταβολισμό κατά 30%.

 
Τα οφέλη που έχει το ζεστό ή χλιαρό νερό:

Διασπά το λίπος: Οι ειδικοί τόνισαν πως το ζεστό νερό διασπά το λίπος και το μετατρέπει σε μικροσκοπικά μόρια, διευκολύνοντας το πεπτικό σύστημα να τα κάψει πιο γρήγορα.

Περιορίζει την όρεξη: Το να πίνεις ένα ποτήρι ζεστό νερό 30 λεπτά πριν από το γεύμα, συνήθως σου επιτρέπει να διαχειρίζεσαι καλύτερα τις θερμίδες που καταναλώνεις.

 

water

pexels.com/photo/crop-barista-pouring-water-into-pourover-4350073/

 

Ανακουφίζει τη δυσκοιλιότητα: Λόγω της συστολής που συμβαίνει με το ζεστό νερό, το έντερο μπορεί να λειτουργεί φυσιολογικά, ανακουφίζοντας την δυσκοιλιότητα.

Ξεπλύνει τις τοξίνες: Το χλιαρό νερό αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος, γεγονός που επιτρέπει την έκκριση περισσότερου ιδρώτα. 
 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με αυτό το πρόγραμμα θα καις λίπος στο full

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: unsplash.com/photos/5S640atF5gc

Home