Thumbnail

4 ουσιαστικά tips της life coach για να σταματήσεις να αγχώνεσαι για ότι δεν μπορείς να ελέγχεις 4 ουσιαστικά tips της life coach για να σταματήσεις να αγχώνεσαι για ότι δεν μπορείς να ελέγχεις

Θα σε βοηθήσουν να μην αγχώνεσαι για το μέλλον (που μεταξύ μας δεν ξέρεις τι θα φέρει)
Το άγχος στις μέρες μας δυστυχώς είναι μέρος της καθημερινότητας μας. Υπάρχουν όμως πράγματα που δεν περνούν από το χέρι σου και για αυτά δεν θα έπρεπε να ανησυχείς τόσο πολύ, αφού δεν μπορείς να τα ελέγξεις.


Η life coach wellbeing ειδικός Louise Thompson, σού εξηγεί πώς να  ξεπεράσεις  μιας κρίσης άγχους θέτοντας στον εαυτό σου απλά τέσσερις ερωτήσεις:

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 7+1 επιστημονικές συμβουλές για ευτυχία

 

1. Τι είναι πραγματικότητα;
Εννιά φορές στις δέκα, θα ανακαλύψεις πως ανησυχείς για κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμη. «Δεν υπάρχει λόγος να στρεσάρεσαι για κάτι προτού συμβεί πραγματικά» επισημαίνει η Thompson. «Επικεντρώσου στα πραγματικά δεδομένα και το άγχος σου θα περιοριστεί σημαντικά».

2. Ανησυχείς για κάποιο πρόβλημα ή για κάτι που είναι γεγονός;
Η βασική διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα δύο είναι πως ένα πρόβλημα έχει και μια λύση, ενώ ένα γεγονός δεν έχει. «Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς και να βασανίζεσαι για κάτι που είναι γεγονός, και δεν πρόκειται να αλλάξει» σχολιάζει. «Η διάκριση αυτής της διαφοράς μεταξύ τους είναι ένα σημαντικό βήμα για να μειώσεις το άγχος».

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 συμβουλές από ψυχολόγο για να γίνεις καλύτερη φίλη!

 

3. Είναι δουλειά μου;
Αν η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι «όχι», αξίζει επίσης να τονίσουμε πως δεν μπορείς να ελέγχεις τις σκέψεις και τις πράξεις των άλλων. Αντί να επιτρέπεις στις ανησυχίες κάποιου άλλου να γίνουν δικές σου, εστιάσου σε αυτό που μπορείς να ελέγξεις: τον εαυτό σου.

 

woman

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/crop-upset-female-sitting-in-armchair-with-eyeglasses-in-hand-4468162/

 

4. Πώς θέλω να νιώθω αυτή τη στιγμή;
Να θυμάσαι πάντα πως έχεις τη δύναμη να επιλέγεις πώς θέλεις να νιώθεις. Σε στιγμές ανησυχίας, επίλεξε να νιώθεις δυνατή και πως έχεις τον έλεγχο. Ας επαναλάβουμε όλες μαζί: «Αυτή τη στιγμή, είμαστε μια χαρά. Είμαστε απλά σε μια μεταβατική φάση. Είμαστε πολύ επινοητικές και εγώ εμπιστεύομαι τις ικανότητές μου να διαχειριστώ οτιδήποτε προκύψει. Θα είμαστε μια χαρά επειδή είμαστε ανθεκτικές και καλές στην αντιμετώπιση των 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί δε σε βοηθά να έχεις προσδοκίες; 


Πηγή

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/adult-blond-brown-cafe-459270/

Home