Thumbnail

5 τρόποι για να «πάρεις» τα πάνω σου 5 τρόποι για να «πάρεις» τα πάνω σου

Για τις μέρες που έχεις τις μαύρες σου (και συμβαίνει σε όλους μη νομίζεις)
Είναι κάποιες φορές που νιώθεις ότι τίποτα δεν εξελίσσεται όπως θα ήθελες κι αυτό στερεύει από πάνω σου και την τελευταία σταγόνα ενέργειας και όπως έχουμε διαπιστώσει η ενέργεια, η θετική ενέργεια, είναι το παν.

Για αυτές τις φορές λοιπόν, δοκίμασε κάτι από τα παρακάτω: 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5+1 συνήθειες που έχουν οι επιτυχημένοι άνθρωποι 


Ντύσου, στολίσου 
Ξέρω ότι μπορεί να μην έχεις το κουράγιο, να θέλεις απλά να φορέσεις τις πιτζάμες σου, το παλτό σου και να βγεις από το σπίτι. Όμως, πρέπει να πιέσεις λίγο τον εαυτό σου. Αυτό είναι το μυστικό. Να τον πιέσεις λίγο για το καλό σου. Να βαφτείς, να περιποιηθείς, να κάνεις ένα ωραίο styling, να φορέσεις τα τακούνια σου -αν αυτό είναι κάτι που αποδεδειγμένα σου λειτουργεί. Θα νιώσεις καλύτερα. Μια ένεση αυτοπεποίθησης, στον ήδη πληγωμένο σου εγωισμό.

Νιώσε ευγνωμοσύνη

Τι είναι αυτά που σου λέω, ε; Ειδικά την ώρα που νιώθεις ότι τα πράγματα έχουν στραβώσει, πώς γίνεται να νιώσεις ευγνώμων. Προσπάθησε. Σημείωσε άλλα, πράγματα που θεωρείς δεδομένα, πράγματα που αγαπάς και έχεις. Όλοι έχουμε κάτι. Την υγεία μας, τα χέρια μας, τα πόδια μας, την όραση μας, τους φίλους, τους γονείς, το σπίτι, τη μουσική, τον ουρανό, τον ήλιο. Νιώσε όσο πιο βαθιά μπορείς την ευγνωμοσύνη

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί να αγαπήσεις τους εχθρούς σου


Πες δυνατά τρεις φορές ευχαριστώ για το καθένα που σημειώνεις
 Για ένα ταξίδι που κάποτε έκανες, για μια στιγμή που ένιωσες ευτυχισμένη, για ένα δώρο που σε ενθουσίασε, για ένα κομμάτι που έχεις στην ντουλάπα σου. Νιώσε. Αρχικά το συναίσθημα δεν θα είναι έντονο, αλλά όσο θα επιμένεις τόσο θα αυξάνεται. Μέχρι να νιώσεις καλύτερα. Σκέψου όλα όσα έχεις. Όχι όλα όσα θα ήθελες να έχεις και δεν έχεις. Εστίασε αλλού, όχι εκεί που σε πονάει.

Περπάτησε
 Γρήγορα, σιγά, όπως σε βολεύει. Η βόλτα σου θα ξεκινήσει με τις σκέψεις να σε κατακλύζουν. Συνέχισε. Θα φύγουν, θα δεις. Μπορείς να συνδυάσεις τον περίπατό σου με το παραπάνω. Εγώ αυτό κάνω. Περπατάω και σκέφτομαι τα δικά μου ευχαριστώ, τα δικά μου έχω. Περπάτα. Καθυστερεί λίγο, αλλά μισή ώρα αργότερα το μυαλό έχει καθαρίσει, έχει ηρεμήσει κι εσύ νιώθεις καλύτερα. Αν είσαι οπαδός του τζόγκινγκ, να ξέρεις ότι λειτουργεί γρηγορότερα. Όσο αυξάνεις ταχύτητα, τόσο πιο γρήγορα σβήνουν οι σκέψεις που σε ρίχνουν. Run, baby, run!

bad
Πάρε δύναμη από το σώμα σου
 Πήγαινε για γυμναστική. Pilates, aerobics, spinning. Κάτι που θα σε εξουθενώσει, κάτι που θα τονώσει το μυικό σου σύστημα, κάτι που θα ξυπνήσει τις θετικές σου ορμόνες. Σταμάτα να δημιουργείς επιχειρήματα και δικαιολογίες για να σε πείσεις να μην πας και να μείνεις σπίτι. Κάνε αυτό το “κλικ”, αυτήν την υπέρβαση, σπρώξε λίγο τον εαυτό σου και πήγαινε. Θα γυρίσεις άλλος άνθρωπος.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5+1 συνήθειες που έχουν οι επιτυχημένοι άνθρωποι

 

Πηγή

Home