Thumbnail

5+1 μυστικά για να έχεις (σχεδόν) πάντα καλή διάθεση 5+1 μυστικά για να έχεις (σχεδόν) πάντα καλή διάθεση

Τα έχουν δοκιμάσει άλλες γυναίκες, πέτυχαν και στα προτείνουν!
Ξυπνάς, πας στο γραφείο -έστω κι αν δουλεύεις από το σπίτι- σκέφτεσαι όλα όσα έχεις να παραδώσεις, βαριέσαι, αγχώνεσαι και σκέφτεσαι πόσο ωραία θα ήταν να ήσουν σε ένα εξωτικό προορισμό.

Ταυτόχρονα, η συνάδελφος σου, έχει να κάνει ακριβώς τα ίδια με σένα, αλλά είναι μεσ’ την τρελή χαρά! Μα πώς γίνεται; Μήπως χρησιμοποιεί τις τακτικές που σου προτείνουμε πιο κάτω; 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μικροί κανόνες που φέρνουν μεγάλη ευτυχία 


Οι γυναίκες που έχουν καλή διάθεση λοιπόν: 

Είναι ευγνώμων 
Ξύπνησες αργά, ο νεροχύτης είναι γεμάτος πιάτα κι έχεις μερικές εκατοντάδες αδιάβαστα μέιλ. Αντί να στρεσαριστείς και να σκεφτείς πόσο λάθος είναι η ζωή σου, πάρε ένα λεπτό  και εκτίμησε το γεγονός ότι έχεις 15-20′ μόνη με ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι, τις άνετες παντόφλες σου και το ζεστό, χαλαρωτικό ντους σου πριν βιαστείς να πας στο γραφείο. Ακόμα κι αν πρόκειται για λίγα λεπτά που θα απολαύσεις μέσα στην ημέρα, τουλάχιστον, θα έχεις αυτά.

Ασκούνται
Κάνοντας τουλάχιστον 30 λεπτά αερόβιας άσκησης κάθε μέρα δεν θα σε βοηθήσει μόνο να γίνεις πιο fit, αλλά θα σε γεμίσει και με ενδορφίνες που θα σε κρατήσουν ήρεμη και χαρούμενη, ακόμα κι όταν βγάλεις τα sneakers σου.

Κοιμούνται 7 ώρες
Το να μείνεις ξύπνια μέχρι αργά και να δεις ακόμα ένα επεισόδιο από την αγαπημένη σου σειρά στο Netflix μπορεί να σε κάνει χαρούμενη, μέχρι τη στιγμή που θα ξυπνήσεις το επόμενο πρωί και, βασικά, θα ξυπνήσεις; Βεβαιώσου πως κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες κάθε βράδυ.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Mήπως εχεις πρόβλημα διαχείρισης θυμού;

 

Δεν χαλιούνται για τα μικρά πράγματα
Απλώς επειδή το αφεντικό σου σου έκανε μια παρατήρηση δεν σημαίνει πως θα περάσεις την υπόλοιπη μέρα σου γκρινιάζοντας και θεωρώντας πως δεν είσαι αρκετά καλή στη δουλειά σου. Άφησε την καλή ενέργεια να ρέει και φρόντισε κάθε αλληλεπίδραση που έχεις – ακόμα κι αν είναι με τον άνθρωπο που σου έφερε τον καφέ – να είναι χαρούμενη και θετική.

 

GOOD VIBES

pexels.com/photo/girl-in-white-t-shirt-standing-beside-brown-wooden-book-shelf-4865730/

 

Βάζουν τον εαυτό τους σε προτεραιότητα
Αν συναντήσεις την καλύτερη σου φίλη για καφέ και περάσετε όλη την ώρα συζητώντας το πόσο στρεσαρισμένη και εξουθενωμένη είσαι, στο τέλος, θα νιώσει κι εκείνη το ίδιο. Αντί γι’αυτό, προτίμησε να αφιερώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου, ακόμα και μισή ώρα, για να κάνεις ένα μανικιούρ, να διαβάσεις ένα βιβλίο ή ό,τι άλλο σε βοηθήσει να επαναφορτίσεις τις μπαταρίες σου.

Θυμώνουν - όταν χρειάζεται 
Εντάξει, ας υποθέσουμε πως τίποτα από τα παραπάνω δεν δουλεύει. Αντί να καταπνίγεις τα αρνητικά συναισθήματα και να καταπιέζεσαι, δώσε χώρο στον εαυτό σου να νιώσει θυμό, στεναχώρια ή ό,τι άλλο αισθάνεται. Αυτά τα συναισθήματα είναι προσωρινά και θα περάσουν.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί νιώθεις κουρασμένη νωρίς το απόγευμα; 

 


Πηγή

Home