Thumbnail

Εγκαινιάστηκε το «City Centre» της Ελληνικής Τράπεζας (Φώτος) Εγκαινιάστηκε το «City Centre» της Ελληνικής Τράπεζας (Φώτος)

Το νέο κατάστημα πρότυπο, στο κέντρο της Λευκωσίας, προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες στo πλαίσιo της ψηφιακής εποχής
Τα εγκαίνια του νέου, πολυχώρου τραπεζικής εξυπηρέτησης της Ελληνικής Τράπεζας στο κέντρο της Λευκωσίας, πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου, εντυπωσιάζοντας τους παρευρισκόμενους με τις πρωτοποριακές υποδομές του. 

Το «City Centre» βρίσκεται στη Λεωφόρο Μακαρίου 56, κοντά στο Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας και αποτελεί τη μεταστέγαση του πρώην καταστήματος Διγενή Ακρίτα, το οποίο ήταν και το πρώτο φυσικό κατάστημα που λειτούργησε η Ελληνική Τράπεζα το 1976, σηματοδοτώντας έτσι τη μετάβαση στη νέα εποχή.

Το νέο κατάστημα πρότυπο προσφέρει εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες στη βάση βέλτιστων διεθνών πρακτικών και τεχνολογικών εξελίξεων.

γφν

Το κατάστημα είναι εφοδιασμένο με εξοπλισμό και υποδομές τελευταίας τεχνολογίας, ενώ με τη βοήθεια της εξειδικευμένης ομάδας που εργάζεται εκεί, ο πελάτης μπορεί να έχει εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση σε ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον.

Για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές (καταθέσεις, αναλήψεις, κτλ.) το κατάστημα διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο self-service χώρο, ο οποίος θα υποστηρίζεται από τους Meeter Greeters της Τράπεζας. Παράλληλα, δίπλα από το κατάστημα, λειτουργεί 24/7 ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης ο οποίος είναι προσβάσιμος στους πελάτες με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας. Στον χώρο αυτό θα μπορούν να εξυπηρετηθούν τόσο οι ιδιώτες πελάτες, με τη χρήση της In Lobby ΑΤΜ, όσο και οι επιχειρήσεις διενεργώντας τις καταθέσεις τους στη μηχανή cash 360.

δφ

Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες πχ. πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια, επενδυτικές επιλογές κ.α. θα πρέπει να διευθετείται ραντεβού μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνική Τράπεζας, ή τηλεφωνικά στον αριθμό 80009999.

Βλέποντας μπροστά, η Ελληνική Τράπεζα εστιάζει στο μοντέλο «phygital», παντρεύοντας το παραδοσιακό κατάστημα (physical) µε το ψηφιακό (digital), όπου απαιτείται συνεχής επένδυση στους ανθρώπους και σε νέες υποδομές για ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις, στοχεύοντας στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση  των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η Ελληνική Τράπεζα, για την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη.

βφδ

Ενημερωθείτε για τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας ή μιλήστε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών καλώντας το 8000 9999.

φδ

 

 
Home