Thumbnail

H Lego βάζει τέλος στα «αγορίστικα/κοριτσίστικα» παιχνίδια – E, καιρός ήταν! H Lego βάζει τέλος στα «αγορίστικα/κοριτσίστικα» παιχνίδια – E, καιρός ήταν!

Τα αποτελέσματα της εξοργιστικής έρευνας που πρέπει να προβληματίσουν
2021 και ακόμη τα καταστήματα έχουν ξεχωριστά τμήματα για τα δύο φύλα – το ένα βαμμένο ροζ, το άλλο μπλε –, την ίδια ώρα που οι ίδιοι οι γονείς προωθούν τα κοριτσάκια να παίζουν με κουζινικά και τα αγοράκια με πλαστικά εργαλεία.

Η Lego με την ανακοίνωση της έρχεται να κάνει την διαφορά και να βάλει τέλος στα στερεότυπα που -κακά τα ψέματα- όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε προωθήσει. 

Η εταιρεία λοιπόν, αποφάσισε να κάνει αυτήν την αλλαγή έπειτα από παγκόσμια έρευνα, η οποία έδειξε ότι την ώρα που τα κορίτσια γεμίζουν αυτοπεποίθηση όταν ασχολούνται με μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων, τα αγόρια κλείνονται στον εαυτό τους. 


"Αυτό συμβαίνει γιατί όπως δήλωσε το 71% των αγοριών ένιωθε ντροπή και φόβο πως τα άλλα παιδιά, αλλά και οι γονείς τους, θα τα κορόιδευαν, αν έπαιζαν με «κοριτσίστικα παιχνίδια». Ανησυχούν περισσότερο πως θα πειράξουν τους γιους τους, παρά τις κόρες τους, αν τους δουν να παίζουν με παιχνίδια που προορίζονται για το άλλο φύλο", εξήγησε η CEO του Geena Davis Institute on Gender in Media και επικεφαλής της μελέτης, Madeline Di Nonno.


Η έρευνα βρήκε επίσης ότι οι γονείς εξακολουθούν να ενθαρρύνουν τους γιους τους να ασχοληθούν με τον αθλητισμό ή τον χώρο της STEM, ενώ τις κόρες τους με το χορό και τη μόδα ή τη μαγειρική.


Αυτό είναι πραγματικό πρόβλημα, αν αναλογιστείς ότι τα παιχνίδια θεωρούνται και εκπαιδευτικό μέσο. «Οπότε, αν τα κορίτσια δεν παίζουν με Lego ή ψεύτικα εργαλεία, δεν αναπτύσσουν τεχνικές δεξιότητες που θα φανούν χρήσιμες αργότερα στη ζωή. Αν οι κούκλες προωθούντα στα κορίτσια κι όχι τα αγόρια, τα αγόρια δεν μαθαίνουν τη φροντίδα».

 

lego

unsplash.com/photos/5dgHxsvJ170

 

Το Lego λοιπόν, τονίζει ότι θα κάνει μεγαλύτερες προσπάθειες συμπερίληψης. «Δουλειά μας είναι να ενθαρρύνουμε αγόρια και κορίτσια να παίξουν με σετ που, παραδοσιακά, θα θεωρούσαμε ότι δεν τους ταιριάζουν», τονίζει η υπεύθυνη marketing της Lego, Julia Goldin.


Εμείς, λέμε ένα μεγάλο «μπράβο» στην εταιρεία από την Δανία και περιμένουμε το παράδειγμα της να μιμηθούν και άλλα παιδικά brands. 

 

Πηγή

Home