Ποιά είναι τελικά η υπέροχη Κύπρια πεθερά;
Η καπάτσα πεθερά που σε μια νύχτα μπήκε μέσα σχεδόν σε όλα τα σπίτια της Κύπρου, μέσω του διαδικτύου, η οποία «αγαπήθηκε» αλλά και προκάλεσε αντιπάθειες, δημιούργησε μία τεράστια απορία γύρω από το πρόσωπό της. Έχει στα αλήθεια νύφη; Εάν ναι, σε αυτήν αναφέρεται στο βιντεάκι με τίτλο «Η πεθερά» ή όλο αυτό, είναι ένα αποκύημα της φαντασίας της με στόχο να κάνει τον κόσμο να γελάσει σε μία κρίσιμη συνθήκη που βιώνει η κοινωνία μας λόγω μίας πανδημίας.
Κα. Ελένα, ποιά είστε εκτός από την πεθερά που θα μπορούσε να «ρίξει» το διαδίκτυο από τα πολλά views στο βιντεάκι της;
Θεωρώ τον εαυτό μου ως ένα δημιουργικό άνθρωπο, έναν άνθρωπο που πάντα εκφραζόταν με το γράψιμο, είτε αυτό ονομάζεται ποίηση, είτε λογοτεχνία, είτε σενάριο. Κατά τα άλλα, είμαι μία συνηθισμένη μητέρα δυο παιδιών, με όλα τα προβλήματα και τις χαρές της καθημερινότητας.
Όλοι αναρωτιούνται αν όλο αυτό ήταν ένα «act» ή αν όντως υπάρχει αυτή η νύφη στην πραγματικότητα.
Ο γιος μου είναι μόλις 16 χρονών. Δεν υπάρχει νύφη! Όλα αυτά, ήταν και είναι ένας ρόλος, μία σουρεαλιστική -στο πλαίσιο της υπερβολής-, απεικόνιση της Κύπριας μάνας και πεθεράς. Για μένα η πεθερά, είναι «κόντρα» ρόλος. Στην πραγματικότητα είμαι ένας πολύ φιλελεύθερος άνθρωπος όσον αφορά στην ανατροφή των παιδιών μου.
ΔΙΑΒΑΣΕ: Συνεχίζει απτόητη η Κύπρια πεθερά. Το δεύτερο βίντεο που κάνει τον γύρο του internet
Οπότε, όταν και εάν γίνετε πεθερά, δεν θα είστε αυτό το είδος που σκιαγραφείται μέσα στο βίντεο; Δεν θα θέλατε για παράδειγμα να έχετε λόγο στην επιλογή συντρόφου του παιδιού σας;
Φυσικά όχι. Θεωρώ ότι έχω μεγαλώσει τον γιο μου με τέτοιο τρόπο, ώστε να κάνει την κατάλληλη επιλογή για εκείνον. Το μόνο που θέλω είναι να είναι ευτυχισμένος. Και η ευτυχία του δεν θα καθοριστεί από εμένα αλλά από τις δικές του και μόνο επιλογές.
Να φανταστώ ότι εμπνευστήκατε από την τηλεοπτική σειρά «Επτά θανάσιμες πεθερές» ή αυτές είναι συμπεριφορές που βλέπετε στην κυπριακή κοινωνία και θέλετε να καυτηριάσετε;
(Γελάει) Πού το θυμηθήκατε; Όχι, δεν εμπνεύστηκα από την τηλεοπτική σειρά, ωστόσο, στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση. Η αλήθεια όμως είναι ότι με επηρεάζει πολύ η κυπριακή κοινωνία, καμιά φορά με πικραίνει κιόλας. Υπάρχει σε όλα μια έντονη ανάγκη ανάμειξης. Όσο κι αν θέλουμε να αυτοπροβαλλόμαστε ως προοδευτικοί, εντούτοις έχουμε την ανάγκη να ξέρουμε τι συμβαίνει στο σπίτι του παιδιού μας, της αδελφής, της μάνας μας. Υπάρχουν πράγματα που είναι «Τα εν οίκω μη εν δήμω», όμως αυτό πολλές φορές το καταργούμε στην κυπριακή κοινωνία. Επίσης, με ενοχλεί το κοινωνικό φαινόμενο να τα κρίνουμε όλα. Υπάρχουν πράγματα που δεν μας αφορούν, άρα δεν έχουμε δικαίωμα να τα κρίνουμε. Όπως για παράδειγμα τις επιλογές του κάθε ανθρώπου. Αυτό, ειλικρινά με ενοχλεί και αυτό σατιρίζω ουσιαστικά.
ΔΙΑΒΑΣΕ: Κορωνοϊός: H μαρτυρία ενός Κύπριου που ζει στην Ιταλία
Το βιντεάκι αυτό πώς προέκυψε, κατά πόσο αναμένατε να κάνει τέτοια θραύση και πώς αισθάνεστε για αυτή την έκβαση;
Έχω την έντονη ανάγκη να βλέπω το καλό μέσα στο κακό, την ομορφιά μέσα στην ασχήμια, το χαμόγελο μέσα στην θλίψη. Μέσα σ΄ αυτές τις ψυχοφθόρες συνθήκες που ζούμε, είχα την ανάγκη να «ξορκίσω» το κακό. Η μόνη μου διέξοδος ήταν η δημιουργία, έτσι, προέκυψαν αυτά τα βιντεάκια. Κάπως έτσι γεννήθηκε «Η πεθερά». Ήταν ξεκάθαρα η ανάγκη μου να κάνω τους φίλους μου να γελάσουν, όπως κάνω όταν είμαστε στην παρέα. Ανέβασα το πρώτο βίντεο και περίμενα να έχω λίγα likes. Απλώς, να κάνουμε καλαμπούρι με τους φίλους και την οικογένεια μου στο Facebook. Με τίποτα δεν περίμενα ποτέ τις τόσες χιλιάδες views. Δε σας κρύβω, ότι αυτό με τρόμαξε λίγο. Δεν ήξερα ποτέ ότι ο κόσμος έχει τόση ανάγκη να γελάσει, για την ακρίβεια, να γελάσει μέχρι δακρύων.
Έχετε δεχθεί και επικριτικά σχόλια από ανθρώπους που θεώρησαν ότι τα όσα λέτε στο βίντεο, ισχύουν στην πραγματικότητα ή ακόμα και από «παθούσες» νύφες;
Αυτό και αν ήταν μεγάλη έκπληξη. Αρκετοί δεν κατάλαβαν ότι αυτό ήταν ρόλος και άρχισαν να μου στέλνουν μηνύματα ότι είμαι απαράδεκτη, κακίστρω, απαίσιος άνθρωπος, ότι θέλω ψυχολόγο και άλλα πολλά. Προσπάθησα να εξηγήσω ότι αυτό ήταν ρόλος και ότι δεν υπάρχει νύφη. Κάποια στιγμή, σταμάτησα να εξηγώ. Σκέφτηκα ότι πρέπει να έκανα κάτι σπουδαίο για να έχω τέτοιες αντιδράσεις. Εκείνο που μου έκανε πιο πολύ εντύπωση, είναι ένα μήνυμα μιας κυρίας η οποία μου έκανε επίθεση, ότι χρησιμοποίησα το 1420 για τα κουπέπια. Πραγματικά πίστεψε ότι ήμουν η κυρία με το περιστατικό με τα κουπέπια! Δεν της απάντησα.
Διάβασε τη συνέχεια της συνέντευξης ΕΔΩ