Προσοχή: Απόπειρες εξαπάτησης μέσω sms και email σε βάρος πελατών της Τράπεζας Κύπρου
Συγκεκριμένα, κατά την επικοινωνία ζητείται η καταχώρηση ευαίσθητων πληροφοριών, όπως κωδικός χρήστη και κωδικός πρόσβασης 1bank, κωδικοί 1 χρήσης (OTPs), αριθμοί και άλλες πληροφορίες καρτών, ώστε να αποκτηθεί πρόσβαση σε λογαριασμούς πελατών για μεταφορά χρηματικών ποσών, ή/ και χρήση καρτών τους.
H Τράπεζα Κύπρου προτρέπει τους πελάτες της να μην ανταποκρίνονται στις πιο πάνω απάτες, ούτε να αποκαλύπτουν ή να καταχωρούν ευαίσθητες πληροφορίες τους.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς μπορείς να συντονιστείς με τον κόσμο της Digital TV
Τους διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να τους ζητηθούν ποτέ προσωπικά στοιχεία όπως κωδικος χρήστη και πρόσβασης 1bank, κωδικοί 1χρήσης (ΟTPs) ή επιβεβαίωσης (VC); αριθμοί και άλλες πληροφορίες καρτών, από υπαλλήλους της μέσω email, sms μηνυμάτων, τηλεφωνημάτων ή αναδυομένων παραθύρων ή συνδέσμων.
Για να αντιμετωπιστεί η απάτη, η Τράπεζα καλεί τους πελάτες της να προωθήσουν κάθε ύποπτο μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].
Επιπλέον, σε περίπτωση που πιστεύουν πως έχουν μοιραστεί προσωπικά τους στοιχεία με οποιονδήποτε τρόπο, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Τράπεζα στο τηλέφωνο 800 00 800 ή στο +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό.
.