Thumbnail

Προσοχή: Απόπειρες εξαπάτησης μέσω sms και email σε βάρος πελατών της Τράπεζας Κύπρου Προσοχή: Απόπειρες εξαπάτησης μέσω sms και email σε βάρος πελατών της Τράπεζας Κύπρου

Η Τράπεζα καλεί τους πελάτες της να μην καταχωρούν ευαίσθητες πληροφορίες και να καταγγείλουν ύποπτα περιστατικά απάτης
Η Τράπεζα Κύπρου ενημερώνει ότι τα τελευταία 24ωρα πελάτες της γίνονται αποδέκτες παραπλανητικών sms και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (email)  από άγνωστους με σκοπό την εξαπάτηση.

Συγκεκριμένα, κατά την επικοινωνία ζητείται η καταχώρηση ευαίσθητων πληροφοριών, όπως κωδικός χρήστη και κωδικός πρόσβασης 1bank, κωδικοί 1 χρήσης (OTPs), αριθμοί και άλλες πληροφορίες καρτών, ώστε να αποκτηθεί πρόσβαση σε λογαριασμούς πελατών για μεταφορά χρηματικών ποσών, ή/ και χρήση καρτών τους.

H Τράπεζα Κύπρου προτρέπει τους πελάτες της να μην ανταποκρίνονται  στις πιο πάνω απάτες, ούτε να αποκαλύπτουν  ή να καταχωρούν  ευαίσθητες  πληροφορίες τους. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς μπορείς να συντονιστείς με τον κόσμο της Digital TV 

ΤΡΑΠΕΖΑ

Τους διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να τους ζητηθούν ποτέ προσωπικά στοιχεία όπως κωδικος χρήστη και πρόσβασης 1bank, κωδικοί 1χρήσης (ΟTPs) ή επιβεβαίωσης (VC); αριθμοί και άλλες πληροφορίες καρτών, από υπαλλήλους της μέσω email, sms μηνυμάτων, τηλεφωνημάτων ή αναδυομένων παραθύρων ή συνδέσμων.

Για να αντιμετωπιστεί η απάτη, η Τράπεζα καλεί τους πελάτες της να προωθήσουν κάθε ύποπτο μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].  

Επιπλέον, σε περίπτωση που πιστεύουν πως έχουν μοιραστεί προσωπικά τους στοιχεία με οποιονδήποτε τρόπο, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Τράπεζα στο τηλέφωνο 800 00 800 ή στο +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό. 

 

Home