Η Gucci επαναλανσάρει τη makeup σειρά της και ''ρίχνει'' το Instagram
Ο οίκος από το 2018 που δημιούργησε τον λογαριασμό για την Gucci Beauty μας ''εκπαιδεύει'' με illustrations από καλλιτέχνες και κοντινά από το backstage makeup look στις επιδείξεις του.
Γι' αυτό και για το επαναλανσάρισμα της σειράς μακιγιάζ του, δεν ακολούθησε κάποια συνηθισμένη ''μέθοδο''. Για ακόμα μια φορά ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Alessandro Michele, διαφοροποιείται και με την ματιά του οδηγεί τον οίκο σε μια πρωτοποριακή κατεύθυνση για τον χώρο της ομορφιάς. Η σειρά θα επανακυκλοφορήσει στις 29 Μαίου κάνοντας αρχή με 58 αποχρώσεις κραγιόν σε τρεις διαφορετικές συνθέσεις, Rouge à Lèvres Satin, Rouge à Lèvres Voile και Baume à Lèvres.
Διάβασε ακόμα: Oh My Goth! Δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε τα dark χείλη που είδαμε στο Chanel Cruise Show!
Κάθε μια από τις αποχρώσεις είναι εμπνευσμένη από μια μούσα του παλιού Χόλιγουντ και από φιλμ που επηρέασαν τον σχεδιαστή, όπως το μαύρο χρώμα με την σατέν υφή το οποίο ο Michele οφείλει στην Jean Harlow και τον ρόλο της στην ταινία Personal Property ή ένα bronzed στο χρώμα της άμμου από την Greta Garbo στο The Painted Veil.
Όσο για το ντιζάιν της συσκευασίας ο Michele ακολούθησε την ίδια ''τακτική'' δίνοντας ένα vintage glam ύφος σε κάθε ένα μια από τις τρεις σειρές της πολυπόθητης συλλογής. Η Rouge à Lèvres Satin σε χρυσό tube με ένα Art Deco σχέδιο από τον ίδιο, η Rouge à Lèvres Voile με ένα μοτίβο βικτωριανού τύπου και ηBaume à Lèvres με τυρκουάζ tube, το οποίο ο Michele επέλεξε ως αναφορά στην εποχή πριν το ροζ αποκτήσει μια ''θηλυκή'' ταυτότητα και αναφορά.
Φυσικά, δεν χρειαζόνταν καμία επιπλέον προσπάθεια για να πετύχει αυτό που έπρεπε. Οι απανταχού beauty junkies και οι influencers με το που πήραν χαμπάρι τι συμβαίνει άρχισαν να ανεβάζουν στα stories τους την ανατρεπτική καμπάνια του σχεδιαστή και να μεταδίδουν το ''νέο'' κάνοντας το καλύτερο promo...
Διάβασε ακόμα: Όλοι μιλούν για τη νέα συλλογή μακιγιάζ της Rihanna κι ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει