Thumbnail

H Bella Hadid φίλησε μια γυναίκα-ρομπότ H Bella Hadid φίλησε μια γυναίκα-ρομπότ

Και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων
Ο οίκος Calvin Klein έχει δεχθεί έντονη κριτική από την LGBTQ κοινότητα για μία διαφήμιση στην οποία η Bella Hadid μοιράζεται ένα φιλί μ' ένα γυναικείο ρομπότ-influencer, τη Lil Miquela.

Στη διαφήμιση με τίτλο “Bella Hadid and Lil Miquela Get Surreal”, το πιο πρόσφατο video του brand για την καμπάνια “I Speak My Truth in #MyCalvins”, η Hadid ακούγεται να λέει “Η ζωή ανοίγει πόρτες,” όσο χαϊδεύει το πρόσωπο της Miquela.

Συνεχίζει λέγοντας, “Δημιουργώντας όνειρά που δεν ήξερες πως θα μπορούσαν να υπάρξουν,” πριν οι δύο τους μοιραστούν ένα φιλί. Το μοντέλο και το ρομπότ μετά κοιτούν η μία την άλλη, μέχρι που η οθόνη γίνεται μαύρη. Παρότι ο σκοπός της καμπάνιας ήταν να αιχμαλωτίσει την αίσθηση της μοναδικότητας και της έκφρασης, οι θεατές αντέδρασαν πολύ έντονα, κατηγορώντας τον οίκο για “queer-bating”.

“Ποιος θα πει στον Calvin Klein πως πρέπει να περιμένεις μέχρι τον Ιούνιο για τις tone-deaf queer-bait καμπάνιες! Η Lil Miquela και η Bella Hadid φιλήθηκαν δύο εβδομάδες νωρίτερα!,” έγραψε η δημοσιογράφος του New York Magazine, Madison Kircher στο Twitter.

O όρος “queer-baiting” αναφέρεται σε μία τεχνική marketing στην οποία οι δημιουργοί χρησιμοποιούν τη queer σεξουαλικότητα ως δόλωμα για να κερδίσουν προσοχή και χρήματα.

Διάβασε ακόμη: 

Πρίγκιπας William - Kate Middleton: Τρυφερές οικογενειακές στιγμές με τα παιδιά τους (Βίντεο)

Έμιλυ Γιολίτη: Πάρτι έκπληξη για τα γενέθλια της! Δες την εντυπωσιακή τούρτα (Βίντεο)

Τάμτα: Η συγκινητική ανάρτηση για την συμμετοχή της στην Eurovision (Φώτο)

 

Ο οίκος Calvin Klein έχει απολογηθεί δημόσια για τη διαφήμιση, δηλώνοντας: “Το concept για την πιο πρόσφατη καμπάνια μας #MYCALVINS είναι το να προωθήσουμε την ελευθερία της έκφρασης για ένα ευρύ φάσμα ταυτοτήτων, συμπεριλαμβανομένου του φάσματος των φύλων και των σεξουαλικών ταυτοτήτων.”

 

Πηγή 

Home