Thumbnail

Το Instagram ξεκίνησε από ένα…αδέσποτο σκύλο Το Instagram ξεκίνησε από ένα…αδέσποτο σκύλο

Η πρώτη ανάρτηση στην ιστορία του Instagram, οι ιδρυτές του και όλα όσα δεν ήξερες για τον «βασιλιά» των social media
Το Facebook και το Twitter ήταν μέχρι πριν από μερικά χρόνια τα δημοφιλέστερα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με τους περισσότερους χρήστες. Ωστόσο, σήμερα την κορυφή έχει κατακτήσει το Instagram αριθμώντας κάτι περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο μέλη.

Όλα ξεκίνησαν στο…μακρινό 2010 όταν ο Kevin Systrom και ο Mike Krieger – οι οποίοι πριν από μερικές ημέρες υπέβαλαν την παραίτησή τους από την εταιρεία – αποφάσισαν να χαράξουν τη δική τους τεχνολογική ιστορία.

Στις 6 Οκτωβρίου του 2010 μια φωτογραφία ενός αδέσποτου σκύλου που καθόταν κοντά σε έναν πάγκο που πουλά τάκος στο Μεξικό, την οποία τράβηξε και πόσταρε ο Kevin Systrom, έγινε η πρώτη φωτογραφία που δημοσιεύθηκε στο Instagram. Ο συνιδρυτής της μέχρι τότε άγνωστης εφαρμογής έγραψε στη λεζάντα «test». «Αν ήξερα ότι θα ήταν η πρώτη φωτογραφία του Instagram, θα είχα δοκιμάσει κάτι πιο δύσκολο» ανέφερε αργότερα ο Systrom σε συνέντευξη του στην Daily Telegraph.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

test

A post shared by Kevin Systrom (@kevin) on

Η συγκεκριμένη φωτογραφία –που έχει δεχτεί πάνω από 93.000 likes- ήταν το αποκορύφωμα της ιδέας που «συνέλαβε» με τον Mike Krieger, τον οποίο γνώρισε όταν φοιτούσε στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ. Οι δυο τους εμπνεύστηκαν από την κοινή αγάπη τους για την τεχνολογία και την φωτογραφία και αφού εγκατέλειψαν μια πρωτότυπη εφαρμογή, ξεκίνησαν το Instagram ως έναν καλό τρόπο για να μοιράζονται καλές, επεξεργασμένες φωτογραφίες.

Ήταν μια άμεση επιτυχία, κερδίζοντας ένα εκατομμύριο χρήστες κατά τους πρώτους δύο μήνες. Ορισμένοι ειδικοί λένε ότι έφτασε στην τέλεια στιγμή. «Το Instagram ήρθε σε μια εποχή που είχαμε δύο πράγματα τα οποία δεν ήταν καλά μαζί» λέει ο Δρ. Μπέρνι Χόγκαν, που ερευνά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για περισσότερα από 15 χρόνια. «Υπήρχαν εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών και εφαρμογές κοινωνικής διανομής. Εκείνη την εποχή, το Facebook δεν ήταν πολύ καλό και το Twitter δεν είχε τρόπο να μοιραστεί κανείς φωτογραφίες» είπε.

instaf

«Το Instagram ήρθε ακριβώς τη στιγμή που όλοι έβγαζαν φωτογραφίες και ήθελαν να τις μοιραστούν». Ξεκίνησε σε μια εποχή που η φωτογραφία στα κινητά τηλέφωνα γινόταν όλο και πιο δημοφιλής και μπορεί να ωφελήθηκε ακόμη και από την σχετικά χαμηλή ποιότητα των πρώιμων τηλεφωνικών καμερών. 

Από τότε η εταιρεία έχει εκτοξευτεί. Μέσα σε δύο χρόνια περισσότεροι από 50 εκατομμύρια χρήστες προσχώρησαν στην εφαρμογή και το 2012 αγοράστηκε από το Facebook έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.

insta

Η αμείλικτη ανάπτυξή του συνεχίστηκε σε ετήσια βάση, και τον Ιούνιο ο Systrom αποκάλυψε πως η εφαρμογή είχε φθάσει τους 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Συνέχισε να εξελίσσεται, εισάγοντας μια σειρά από χαρακτηριστικά που έχουν προσελκύσει νέους χρήστες και άλλαξαν τον τρόπο χρήσης. 

Η πιο ενδιαφέρουσα εισαγωγή του είναι τα stories, που επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν και να παρακολουθούν προσωρινά βίντεο. Εισήγαγε επίσης, μια σειρά από εφέ αυξημένης πραγματικότητας. Και τα δύο ήταν χαρακτηριστικά που ο αντίπαλός του, το Snapchat είχε εισαγάγει πρώτα – και οι ειδικοί λένε ότι η εισαγωγή τους ήταν μια έξυπνη κίνηση.

instaa

Το Instagram έπραξε έξυπνα παίρνοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά των αντιπάλων και αποφεύγοντας να υιοθετήσει ορισμένα. Το βασικό προϊόν παρέμεινε σχετικά αμετάβλητο, κάτι που είναι σπουδαίο για τους χρήστες. Ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας του Instagram ήταν η ικανότητά του να προσελκύει αυτές τις διασημότητες που με τη σειρά τους προσελκύουν μεγάλο αριθμό οπαδών.

Οι διασημότεροι λογαριασμοί περιλαμβάνουν τα ονόματα γνωστών προσώπων όπως αριθμώντας εκατομμύρια ακόλουθους. (Selena Gomez 143m. Cristiano Ronaldo 142m. Ariana Grande 129m. Kim Kardashian 118m)

Τόσο η διαφήμιση στο συγκεκριμένο μέσο όσο και οι ίδιες οι επιχειρήσεις βρήκαν το στοιχείο τους αφού μέσα από το Instagram βρήκαν ένα νέο τρόπο προώθησης των προϊόντων τους. Οι Instagram influencers «άνθισαν», δημιουργώντας ένα ενδιαφέρον και εναλλακτικό τρόπο μάρκετινγκ, βοηθώντας στην ανάπτυξη του ιδίου του Μέσου.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

stormi webster ??

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

*Η ανάρτηση της Kylie Jenner που παρουσιάζει την κόρη της, είναι η δημοφιλέστερη όλων των εποχών 

Σήμερα και παρόλο που οι δυο άνδρες αποφάσισαν να απομακρυνθούν από την εταιρεία αφήνοντας το Instagram εξ ολοκλήρου στα χέρια του Facebook, όλα δείχνουν πως ο «Βασιλιάς» των social media θα συνεχίσει να μας απασχολεί με ακόμα πιο υποσχόμενες λειτουργίες. Ή μήπως όχι; Ίδωμεν!

Πηγή

 

Home