Η νέα μούσα του οίκου Givenchy με το φόρεμα της Audrey Hepburn στο Breakfast at Tiffany's
Φυσικά πολλοί ήταν αυτοί που από την πρώτη στιγμή αναγνώρισαν την χαρακτηριστική ατελείωτη αλογοουρά της Ariana Grande και την ποπ σταρ να ποζάρει με το φόρεμα με την πιο αναγνωρίσιμη ίσως πλάτη στην ιστορία του κινηματογράφου. Αυτό ακριβώς με το οποίο η Audrey Hepburn στέκεται μπροστά από την βιτρίνα του Tiffany's τρώγοντας ένα κρουασάν στην κλασσική ταινία ''Breakfast at Tiffany's''.
Διάβασε ακόμα: Είναι επίσημο! Η Rihanna αποκτά τον δικό της οίκο μόδας
Στο video που αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα του οίκου και που μοιράστηκαν φυσικά η Ariana Grande και η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Clare Waight Keller (η πρώτη γυναίκα στο τιμόνι του οίκου και υπεύθυνη για το νυφικό της Meghan Markle), η αλογοουρά το σήμα κατατεθέν της Ariana κλέβει την παράσταση για να αποκαλύψει εάν ο δυνητικός πρεσβευτικός ρόλος της θα καλύψει τον τομέα μόδας, ομορφιάς ή αρωμάτων της μάρκας.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε το brand, η επιλογή της Ariana δεν είναι τυχαία αφού η ίδια ''ενσωματώνει με φυσικότητα το πνεύμα της γυναίκας που εκπροσωπεί ο οίκος''.
Από την πλευρά της η ποπ σταρ δήλωσε πολύ περήφανη ως το νέο πρόσωπο του οίκου ''Είναι ένας οίκος που πάντα θαύμαζα και το να είμαι τώρα μέλος αυτής της οικογένειας είναι πολύ μεγάλη τιμή. Αγαπώ αυτά τα ρούχα και την χαρά και την αυτοπεποίθηση που αισθάνονται όσοι τα φορούν. Όχι μόνο επειδή τα ρούχα είναι διαχρονικά και πανέμορφα, αλλά και το γεγονός ότι πρόκειται για ένα brand που κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται περήφανοι γι' αυτό που είναι και να μην απολογούνται γι' αυτό που θέλουν να γίνουν, με κάνει περήφανη γι' αυτή τη συνεργασία''.
Εννοείται πως οι fans της ποπ σταρ με το που διαδόθηκε το μήνυμα έσπευσαν στα social media κι αμέσως το hashtag #Ariverchy έγινε viral.
Διάβασε ακόμα: Wait, what? H Carine Roitfeld μόλις κυκλοφόρησε μια σειρά αρωμάτων και ο κόσμος της ομορφιάς παραλληρεί