Thumbnail

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ! Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci για την Αρχαία Ελλάδα είναι όλα τα λεφτά! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ! Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci για την Αρχαία Ελλάδα είναι όλα τα λεφτά!

Αφού πρώτα δέχθηκε «άκυρο» από το ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού, ταξίδεψε στη Σικελία
Η νέα καμπάνια του Gucci για την Pre Fall συλλογή 2019 αποτελεί συνέχεια του διαλόγου του διευθυντή δημιουργικού του ιταλικού οίκου, Alessandro Michele με τον αρχαίο κόσμο και εμείς ακόμα παραμιλούμε...

Αγόρια που παίζουν μπάσκετ πάνω από αρχαιολογικά ευρήματα, κορίτσια χίπιδες που ποζάρουν με λουλούδια στα μαλλιά, ερωτευμένα πανκ ζευγάρια που ανταλλάζουν καυτά φιλιά με φόντο αρχαιοελληνικές στήλες, surfers που περπατούν με τις σανίδες του πάνω από μνημεία...

Τι κι αν το ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού απέρριψε την αίτηση του Alessandro Michele για μια επίδειξη μόδας στον ιερό βράχο της Ακρόπολης; Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci επιμένει ''ελληνικά'' και στήνει ένα φαντασμαγορικό αρχαιοελληνικό συμπόσιο στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα, στη Σικελία. Μέσα από τον φακό του Glen Luchford o Michele στη νέα καμπάνια του οίκου αποτίει φόρο τιμής στην αρχαιοελληνική παράδοση της συγκέντρωσης, με σκοπό την απόλαυση ενός συμποσίου με μουσική, χορό, συζητήσεις και διασκέδαση με φίλους.

Διάβασε ακόμα: Σ' αυτό τον ιστορικό χώρο θα πραγματοποιηθεί το επόμενο σόου του Gucci

Gucci Campaign pre fall 2019

Gucci campaign pre fall 2019

Ωστόσο, τα μοντέλα της διαφημιστικής καμπάνιας δεν φορούν αρχαιοελληνικές ενδυμασίες, αλλά κοστούμια με φωτεινά μοτίβα, καφτάνια και τουνίκ της εκλεκτικής αισθητικής του Michele.

Ο ιταλικός οίκος δημοσίευσε ανάρτηση για την καμπάνια στο Instagram, στην οποία σημειώνεται: «Στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα που χρονολογείται από τον 7ο αιώνα πΧ, παρουσιάζεται η σύγχρονη ματιά του Michele για το κλασσικό συμπόσιο – μια μετά συμποσίου συγκέντρωση με μουσική και χορό, ρεσιτάλ ποίησης και μακρές συζητήσεις».

Gucci Pre fall campaign 2019

Gucci Pre Fall campaign 2019

Gucci Pre Fall campaign 2019

Gucci campaign pre fall 2019

Σύμφωνα με δελτίο Tύπου, η καμπάνια σχεδιάστηκε για να οδηγήσει το όραμα του Michele για «πολιτισμική παράθεση», όπου ομάδες από διαφορετικές κουλτούρες που γενικά απαντώνται στην παραλία Βένις (Βενετίας) στην Καλιφόρνια punks, rollerbladers, bodybuilders και surfers – μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά με τους χαρακτήρες παλιάς εποχής και τον περιβάλλοντα χώρο.

Μεταξύ των πρωταγωνιστών της καμπάνιας είναι το πανκ συγκρότημα Surfbort από τη Νέα Υόρκη και το πανκ συγκρότημα από την Αυστραλία Amyl and the Sniffers.

«Η αρχαιότητα συναντά την αναρχία» αναφέρεται σε δημοσίευμα του wonderland magazine. Ο Alessandro Michele δημιούργησε ένα σουρεαλιστικό και σύγχρονο ζωηρόχρωμο πίνακα που προσφέρει μια νέα ματιά στα afterparty της αρχαιότητας.

Πραγματικά αυτό το εντυπωσιακό video αξίζει να το δεις...

Διάβασε ακόμα: Η αιθέρια Florence Welch ποζάρει για τον οίκο Gucci σε μια φωτογράφηση που πρέπει να δεις

Home