Thumbnail

‘Έμπνευση Ομορφιάς’ στα Beauty Line από την Orb Communications ‘Έμπνευση Ομορφιάς’ στα Beauty Line από την Orb Communications

Η καμπάνια δεν αποτελεί απλά μία διαφημιστική εκστρατεία, αλλά μία αφήγηση που αντανακλά την πορεία των Beauty Line στην αγορά
Το Beauty Line, μια μάρκα πρωτοπόρος στον χώρο των καλλυντικών στην Κύπρο, λάνσαρε πρόσφατα τη νέα εταιρική του ταυτότητα και το νέο του όραμα, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της ομορφιάς.  

Tη νέα ταυτότητα και το σλόγκαν ‘Έμπνευση Ομορφιάς’ ήρθε να προβάλει η νέα καμπάνια του brand, την οποία δημιούργησε σε συνεργασία με την Orb Communications.

Η καμπάνια δεν αποτελεί απλά μία διαφημιστική εκστρατεία, αλλά μία αφήγηση που αντανακλά την πορεία των Beauty Line στην αγορά. Με εξαιρετική λεπτομέρεια και δημιουργικότητα, η Orb Communications πρόβαλε την ουσία και τη φιλοσοφία πίσω από τη μάρκα, αναδεικνύοντας την ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης και αυτοπεποίθησης κάθε γυναίκας, προσκαλώντας τη να ανακαλύψει τη μοναδικότητά της. 

Η Orb Communications ανέπτυξε και υλοποίησε με επιτυχία ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, με την καμπάνια να ‘’τρέχει’’ σε Online Media (Cy Portals, Programmatic, Premium display, Natives), Billboards, ραδιόφωνο, Google, Social Media (Youtube, Facebook, Instagram, Tiktok) και In Store.

Την παραγωγή του video ανέλαβε η εταιρεία Semio.

 

Home