Σ' έναν πραγματικά όμορφο κόσμο, όλες οι καμπάνιες θα ήταν σαν κι αυτή

Για τον Michele, η πραγματική ομορφιά δεν έχει να κάνει με τα πρότυπα που μας σερβίρει καθημερινά το lifestyle, κι αυτό το ξεκαθαρίζει και στη νέα beauty καμπάνια του ιταλικού οίκου για το κραγιόν Rouge À Lèvres Mat, με την υπέροχη ρετρό χρυσή συσκευασία του και το ζωντανό χρώμα που ταιριάζει απίστευτα σε ένα ρυτιδιασμένο πρόσωπο.

Διάβασε ακόμα: Το The Crown ξεκίνησε και ο beauty expert της σειράς αποκάλυψε πώς έκανε την Olivia Colman να δείχνει 10 χρόνια νεότερη

Ναι, τόσο ανεπιτήδευτα, τόσο αληθινά και τόσο ειλικρινά επέλεξε για την καμπάνια δύο γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας και μια νεαρή μαύρη γυναίκα, που πρωταγωνιστούν σε ένα κλιπ που θυμίζει τις cult διαφημίσεις των 80s.

Οι γυναίκες φορούν το κραγιόν, διασκεδάζουν με αυτό και γελούν με αυτοπεποίθηση, χωρίς δεύτερες σκέψεις και η αλήθεια είναι πως είναι τόσο εντυπωσιακές που το κραγιόν μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.

Και ναι, μας δίνει επιτέλους μια διαφήμιση με την οποία μπορούμε να ταυτιστούμε άφοβα, που είναι όντως ένας ύμνος στην φυσική ομορφιά και όχι σε φυσικά αψεγάδιαστα πρόσωπα. 

Σ΄ έναν ιδανικό κόσμο αυτό δεν θα αποτελούσε εξαίρεση...

Διάβασε ακόμα: Ανοίγει τις πόρτες του το πρώτο Μουσείο Μακιγιάζ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ