Thumbnail

Aγάπησε το σώμα σου άνευ όρων - Η νέα καμπάνια του Mylife που στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα (Bίντεο) Aγάπησε το σώμα σου άνευ όρων - Η νέα καμπάνια του Mylife που στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα (Bίντεο)

Χρύσω Λέφου, Μαριλένη Σταύρου, Άντρεα Κυριάκου, Εβελίνα Σκίτσκο και οι "δικές" μας Ζώη Αυγουστή και Έλενα Ζαβρού ενώνουν δυνάμεις σε μια καμπάνια που επισημαίνει το αυτονόητο
Δυστυχώς, όμως, λίγο-πολύ όλοι "εγκλωβιζόμαστε" σε μια επίπλαστη πραγματικότητα. Ειδικά στην εποχή του Instagram και των φίλτρων, επιδιδόμαστε συνειδητά και ασυνείδητα στον ατέρμονο αγώνα της τέλειας εικόνας, της ιδανικής λήψης που θα μας χαρίσει μερικά δεκάδες ή εκατοντάδες likes. Και κάπου στην πορεία ξεχνάμε την ουσία. Να αγαπήσουμε το σώμα μας πραγματικά, όπως είναι. Με ατέλειες ή χωρίς. Και ουσιαστικά να αγαπήσουμε τον ίδιο τον εαυτό μας.

Τα ΜΜΕ φέρουμε το δικό μας μερίδιο ευθύνης σε αυτή την ανάγκη να βγάζουμε προς τα έξω μια ιδανική εικόνα, με τους κατά καιρούς πηχυαίους τίτλους που υμνούν την υποτιθέμενη τελειότητα και τα ρετουσαρισμένα εξώφυλλα. 

Το Mylife ως ένα lifestyle portal που απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες και τις αγαπάει απεριόριστα, θέλησε να καταδείξει το αυτονόητο: Κανείς δεν είναι τέλειος/α. Ο/η καθένας/μία από εμάς όμως είναι ξεχωριστός/ή. Το σώμα μας και κατά επέκταση τον εαυτό μας οφείλουμε να τον αγαπάμε. Γιατί κανείς άλλος δε θα το κάνει για εμάς. Και αυτή η αγάπη δεν περιορίζεται απλά στο βάρος που δείχνει η ζυγαριά μας. Το να αγαπάς το σώμα σου έχει μια σειρά από προεκτάσεις. Χρειάζεται να το φροντίζεις, να το κρατάς υγιές. Να ξεκουράζεσαι σωματικά και ψυχικά. Γενικώς, είναι σημαντικό να ξέρεις ποια είναι τα όρια σου, να τα σέβεσαι και να μην τα ξεπερνάς εις βάρος του εαυτού σου. 

Τέσσερις γνωστές προσωπικότητες ανταποκρίθηκαν αμέσως στο κάλεσμά μας, στήθηκαν μπροστά από την κάμερα και αφιλτράριστα μοιράστηκαν μαζί μας την αλήθεια τους. Η Χρύσω Λέφου, η Μαριλένη Σταύρου, η Άντρεα Κυριάκου και η Εβελίνα Σκίτσκο  αποκαλύπτουν μεταξύ άλλων εάν αγαπούν το σώμα τους, πώς αισθάνονται όταν εισπράττουν αρνητικά σχόλια που το αφορούν και ποιο σχόλιο τις πλήγωσε και ακόμη το θυμούνται έντονα. Μαζί τους, δύο άτομα πίσω από την καμπάνια, βγαίνουν στο προσκήνιο. Η αρχισυντάκτρια του Mylife, Zώη Αυγουστή, εξηγεί γιατί εν έτει 2023 θεωρεί αναγκαία μια τέτοιου είδους καμπάνια, ενώ η Έλενα Ζαβρού -brand and media sales specialist του Mylife και της Avant-Garde- θέλει με τη δική της ιστορία να βοηθήσει και άλλες γυναίκες όπως εκείνη. 

 

 

Home