Thumbnail

Βίκυ Καγιά: «Έχασα τον εαυτό μου στην τηλεόραση, δεν ήξερα ποια είμαι» Βίκυ Καγιά: «Έχασα τον εαυτό μου στην τηλεόραση, δεν ήξερα ποια είμαι»

Η αποκάλυψη που έκανε πρώτη φορά
Η Βίκυ Καγιά βρέθηκε καλεσμένη της Ζωής Κρονάκη και του Τάσου Ιορδανίδη, στην εκπομπής «Καλημέρα είπαμε;» στην ΕΡΤ.

Το γνωστό μοντέλο ανάμεσα σε άλλα μίλησε για την εμπειρία της στην τηλεόραση.

Διάβασε επίσης: Με αυτούς τους 2 τρόπους θα χτίσεις δυνατές σχέσεις

«Η τηλεόραση δεν μου λείπει ακόμα. Είναι ένα πάρα πολύ όμορφο μέσο, μια πολύ ωραία συνθήκη στο να είσαι ο εαυτός σου και να δώσεις αυτό που έχεις και είναι κάτι πολύ ωραίο να σου συμβεί. Αν όμως αυτό το πράγμα ξεπεράσει πια το ωραίο, το χαρούμενο και το να είσαι παθιασμένος να πας στη δουλειά σου και περάσεις στην άλλη μεριά, που σε κουράζει, σε ταλαιπωρεί και σε καταπονεί, για μένα είναι καλύτερο να παίρνεις ένα διάλειμμα».

 

 

Διάβασε επίσης: Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Φόρεσε τα shorts που θα πρωταγωνιστήσουν στα summer looks σου

Home