H νέα καμπάνια του Marc Jacobs δεν μοιάζει με καμία άλλη
Ο αμερικανός σχεδιαστής ανέβασε μία τρίπτυχη φωτογραφική σύνθεση στο Instagram που έκανε ιδιαίτερη αίσθηση στους followers του, κι όχι άδικα. Ο λόγος; Η νέα του καμπάνια δεν παρουσιάζει τις δημιουργίες από τη νέα του συλλογή αλλά αυτές μιας άλλης καλλιτέχνη. Η Maya Golyshkina είναι μία 19χρονη καλλιτέχνης από τη Ρωσία, η οποία δημιουργεί ''ρούχα'' με υλικά καθημερινά, όπως μολύβια, καλαμάκια ή παλιά CDs.
Ο Marc Jacobs επικοινώνησε μαζί της και η συνεργασία τελικά δεν άργησε να έρθει. Έτσι η Maya δημιούργησε φορέματα από τραπουλόχαρτα, σαβαγιάρ και χαρτί υγείας και φωτογραφήθηκε με αυτά, μετατρέποντάς τα στον τέλειο καμβάς για να παρουσιάσει ο σχεδιαστής τις τσάντες από τη συλλογή του.
Διάβασε ακόμα: #ValentinoEmpathy: Gwyneth Paltrow, Laetitia Casta και Naomi στη νέα καμπάνια του οίκου
Μ' αυτό τον τρόπο ο σχεδιαστής για ακόμα μια φορά ήθελε να στηρίξει μια νέα καλλιτέχνη και να δείξει την εμπιστοσύνη του στο καινούργιο, αλλά και στους νέους ταλαντούχους ανθρώπους. Εν μέσω καραντίνας, σχεδόν όλοι οι σχεδιαστές και τα fashion brands βρήκαν τρόπους να αναδείξουν τη δουλειά τους με διαφορετικό τρόπο, φιλικό προς την αντί-Covid-19 περίοδο και ο Marc Jacobs έκανε το ίδιο με τη σειρά του.
Διάβασε ακόμα: Η νέα εμφάνιση της Izabel Goulard στη Μύκονο με το φόρεμα που όλες πρέπει να πάρουμε στις διακοπές μας