Thumbnail

Η νέα καμπάνια της Prada είναι GENIUS και πρέπει οπωσδήποτε να την δεις Η νέα καμπάνια της Prada είναι GENIUS και πρέπει οπωσδήποτε να την δεις

Η πρώτη interactive καμπάνια είναι γεγονός
Ο Raf Simmons στην πρώτη του συλλογή που συνυπογράφει με την Μiuccia Prada ήθελε να δημιουργήσει εντύπωση και βεβαίως τα κατάφερε χρησιμοποιώντας το μεγαλύτερο εργαλείο της εποχής το διαδίκτυο με τον καλύτερο τρόπο!

Η καμπάνια #PradaSS21 έχει τη μορφή μιας συνεχιζόμενης συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των Miuccia Prada του νέου σχεδιαστή Raf Simons και όλων των fan του ιταλικού brand. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν την καμπάνια για να κάνουν ερωτήσεις στους θεατές και να ανακαλύψουν διαφορετικές προοπτικές για τα θέματα πίσω από τη συλλογή τους, τα οποία θα γίνουν μέρος της εξελισσόμενης καμπάνιας και θα συνεχίσουν τη συζήτηση.

Prada campaign spring 21

Prada campaign spring 21

Τα μοντέλα ντυμένα με total look ποζάρουν μπροστά σε λευκό φόντο. Μία σειρά υπαρξιακών ερωτήσεων εμφανιζοτνι σε κάθε λήψη και φυσικά, κάθε ερώτηση τελειώνει με μια πρόταση να επισκεφθούν οι χρήστες την επίσημη σελίδα της Prada, όπου μπορούν να υποβάλουν τις απαντήσεις τους και να θέσουν τις δικές τους ερωτήσεις που ενδέχεται να εμφανίζονται στις επόμενες εικόνες.

Διάβασε ακόμα: Αν δεν έχεις δει το φιλμ του Saint Laurent «Summer of '21» δεν ξέρεις τι χάνεις... 

Prada campaign spring 21

Prada campaign spring 21

Prada campaign spring 21

Υποβάλετε τις απαντήσεις σας στο Prada.com μέσω link που υπάρχει και μπορείτε και εσείς να συμμετέχετε σε αυτή την δια δραστική κίνηση του οίκου.

Διάβασε ακόμα: Ο οίκος Dolce & Gabbana προσαρμόζεται στη νέα εποχή και ''επενδύει'' σε virtual boutiques

Home