Thumbnail

Το Net-a-Porter δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα με second-hand κομμάτια Το Net-a-Porter δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα με second-hand κομμάτια

Το διάσημο e-shop συντονίστηκε με τις απαιτήσεις των σκεπτόμενων καταναλωτών και τη νέα εποχή στη μόδα
Η οικολογική καταστροφή, η πανδημία και η ανάγκη για restart έφεραν τον όρο ''ηθική'' μόδα στο προσκήνιο, με τους καταναλωτές να δημιουργούν νέα δεδομένα για τα μεγάλα brands και την αγορά.

Και ενώ μέχρι στιγμής η αγορά των second hand κομματιών και του resale luxury προϊόντων παρέμενε στο πεδίο των αφορούσε το κοινό των λεγόμενων «εναλλακτικών» καταναλωτών, τα τελευταία χρόνια φαίνεται να αναπτύσσεται 21 φορές γρηγορότερα από την υπόλοιπη αγορά. Την ίδια στιγμή το τελευταίο διάστημα στην Ευρώπη σε κοιτάζουν με στραβό μάτι αν έχεις ψωνίσει κάτι... καινούριο, ενώ ολοένα και περισσότεροι retailers και κορυφαίοι οίκοι παρουσιάζουν τα δικά τους προγράμματα αγοράς ή ακόμη και πώλησης second hand κομματιών. Isabel Marant, Gucci και Harvey Nichols είναι μόνο μερικά ονόματα της λίστας, με πιο πρόσφατο το λανσάρισμα του κορυφαίου e-tailer luxury προϊόντων Net a Porter, ο οποίος και παρουσίασε τη νέα του πλατφόρμα σε συνεργασία με τη Reflaunt.

Διάβασε ακόμα: Η HUGE δήλωση μόδας που έκανε διαδηλώτρια στο σόου του Louis Vuitton

Ξεκινώντας αυτό το φθινόπωρο, η νέα αυτή πλατφόρμα δίνει την ευκαιρία στους πελάτες του δημοφιλούς site να αγοράζουν αλλά και να πουλούν ρούχα, κοσμήματα, τσάντες, παπούτσια και αξεσουάρ γνωστών σχεδιαστών, με την ελπίδα πως οι καταναλωτές θα παρακινηθούν να επενδύουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε σχεδιαστικά items, γνωρίζοντας πως μπορούν να τα ξαναπουλήσουν οι ίδιοι άμεσα. Έτσι, αποφασίζουν πιο εύκολα να αποκτήσουν ένα μοναδικό κομμάτι για στην γκαρνταρόμπα τους. Μάλιστα, οι εραστές των πανάκριβων τσαντών πολυτελείας θα έχουν ένα ακόμη προνόμιο, αφού τους δίνεται η δυνατότητα να πάρουν αμέσως πίσω τα χρήματα τους μέσω Reflaunt, χωρίς αυτή να έχει καν ακόμη πουληθεί στον επόμενο ιδιοκτήτη της.

Ένα φιλόδοξο project, που εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική βιωσιμότητας της Net-a-Porter, εν όψει του νέου προσανατολισμού των καταναλωτών σε επιλογές που δεν επιβαρύνουν τον πλανήτη, με στόχο τη σταδιακή μείωση των mass fashion προϊόντων, έως ότου ο «κυκλικός» αυτός τύπος shopping βοηθήσει τις εταιρίες πραγματικά να παράγουν λιγότερο.

Διάβασε ακόμα: Η Stella McCartney κάνει... ''Sex Education'' σε μια καμπάνια ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Home