Ο Gucci κάνει την αρχή! Τέλος η συμμετοχή του στα fashion weeks
Από τότε που εισέβαλε στην ζωή μας, το τρομερό παιδί της μόδας, πρωτοστατεί με τις ανατρεπτικές του αποφάσεις στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας. Το 2017 όταν αποφάσισε να σταματήσει την χρήση αληθινής γούνας στις συλλογές του, η βιομηχανία ακολούθησε το παράδειγμά του. Τώρα, ο Alessandro Michele ''επαναστατεί'' για ακόμα μια φορά στο εδώ και χρόνια καθιερωμένο ημερολόγιο της μόδας και βάζει τους δικούς του κανόνες. Ποιοί είναι αυτοί;
Διάβασε ακόμα: Giorgio Armani: «Αρκετά με τη μόδα ως μάρκετινγκ, αρκετά με τις μεγαλοπρεπείς επιδείξεις που μοιάζουν ανάρμοστες»
Περιορίζει τις επιδείξεις του σε δύο εποχιακές συναντήσεις τον χρόνο, και σπάει τους συμβατικούς κανόνες. Άλλωστε ο Gucci είναι ο δεύτερος κορυφαίος οίκος μετά τον Saint Laurent, που υπονοεί ευρύτερες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εμπορεύεται τη μόδα. Και με την βιομηχανία να αντιμετωπίζει κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων και τους καταναλωτές να ξανασκέφτονται τις προτεραιότητές τους στον κόσμο μετά τον Covid-19, η απόφαση του Michele μοιάζει κάτι περισσότερο από αναγκαία προκειμένου να ανασάνει τόσο η μόδα όσο και ο κόσμος και το περιβάλλον.
«Αυτή η κρίση αποτελεί θεμελιώδη δοκιμασία για όλους μας. Πάνω απ ‘όλα, καταλαβαίνουμε ότι το παρατραβήξαμε. Οι απερίσκεπτες ενέργειές μας έκαψαν το σπίτι στο οποίο ζούμε. Θεωρήσαμε τον εαυτό μας ως κάτι ξεχωριστό από τη φύση. Εχουμε σφετεριστεί τη φύση, κυριαρχήσαμε σε αυτήν και την τραυματίσαμε», έγραψε ο Michele.
Το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής και το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας ζήτησαν δημοσίως «βραδύτερο ρυθμό» και επέκριναν την υπερβολική παραγωγή και παράδοση. Αντ ‘αυτού, προτείνουν την παραγωγή λιγότερου προϊόντος, πιο δημιουργικού και υψηλότερης ποιότητας. Ζήτησαν επίσης μια αλλαγή στο ρυθμό, έτσι ώστε οι παραδόσεις να ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες των καταναλωτών. Αυτή τη στιγμή στο βόρειο ημισφαίριο, τα ρούχα της άνοιξης και του καλοκαιριού βρίσκονται ήδη προς πώληση παρά το γεγονός ότι η σεζόν μόλις ξεκίνησε, ενώ νωρίτερα αυτή την εβδομάδα η Burberry ανέφερε μια απότομη μείωση των κερδών κατά 57 τοις εκατό, καθώς τα κλειστά καταστήματα σταμάτησαν τις πωλήσεις και αναγκάστηκαν να μειώσουν την αξία των αποθεμάτων της σεζόν, πιθανότατα για να πωληθούν με έκπτωση.
Η απόφαση του Michele μοιάζει η μόνη διέξοδος. Τώρα μένει να δούμε ποιός θα ακολουθήσει...
Διάβασε ακόμα: Η καμπάνια του οίκου Gucci είναι το βίντεο που θα σε γεμίσει αισιοδόξια για ένα διαφορετικό αύριο