Thumbnail

Ο οίκος Gucci στηρίζει το ''social distancing'' μέσα από τη νέα του καμπάνια Ο οίκος Gucci στηρίζει το ''social distancing'' μέσα από τη νέα του καμπάνια

Τα μοντέλα φωτογραφίζονται μόνα τους στο σπίτι τους
Η Gucci είναι η πρώτη εταιρεία που λανσάρει τη νέα της καμπάνια για τη σεζόν Fall/Winter 2020-21, με τίτλο «Gucci The Ritual», με μοντέλα που έχουν φωτογραφηθεί μόνα τους, στο σπίτι τους.

Αντί, λοιπόν, να διοργανώσει μια extravagant παραγωγή και φωτογράφιση, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Alessandro Michele, εμπιστεύτηκε τις μούσες του για να κάνουν ένα πρωτοπόρο photoshooting μόνες τους. Να γίνουν παραγωγοί, storytellers, σκηνογράφοι και να βγάλουν προς τα έξω αυτό που πιστεύουν ότι είναι ο οίκος Gucci.

Διάβασε ακόμα: To Instagram του σχεδιαστή Jacquemus είναι η πιο δροσερή καλοκαιρινή απόλαυση

Ένα πρωτότυπο, «καθαρό» και απόλυτα ταιριαστό concept για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-21 του οίκου Gucci συνθέτει, λοιπόν, τη νέα καμπάνια και αποδεικνύειτη δύναμη των social media και του περιεχομένου που μπορεί ο καθένας μας να δημιουργήσει. Άλλωστε, η προσωπική έκφραση ήταν πάντα μέσα στο DNA της Gucci και σε αυτήν την καμπάνια είναι πιο ορατή από ποτέ.

Gucci campaign

«Παραδόθηκα στην ιδέα ότι η ομορφιά μπορεί να φανεί απροσδόκητα και υπέροχα ατελής μέσα από την απουσία ελέγχου. Έτσι, άφησα τα μοντέλα μου να ‘’χτίσουν’’ τις δικές τους εικόνες. Να λειτουργήσουν ως φωτογράφοι και σεναριογράφοι, παραγωγοί και σκηνογράφοι», ανέφερε σχετικά ο Michele. «Τους ζήτησα να αποτυπώσουν την ιδέα που έχουν για τους εαυτούς τους. Να την δημοσιεύσουν, να διαμορφώσουν την ποίηση που τους συνοδεύει. Τους παρότρυνα να παίξουν, αυτοσχεδιάζοντας με τη ζωή τους».

Gucci campaign

Gucci campaign

Στο teaser video της καμπάνιας, το νέο τρομερό παιδί της μόδας τραγούδησε μάλιστα μαζί με τα μοντέλα του, το τραγούδι «Alright» του συγκροτήματος Supergrass.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Freshly launched on social media, @gucci has dropped the teaser for it's coming Fall/Winter 2020 campaign and instead of his regular photographers, @alessandro_michele has asked his models to be their own storytellers and photograph themselves at home in the latest collection. To preview the campaign, here is a teaser where the cast of models and Alessandro himself sang along to Alright by Supergrass at their respective homes. Titled #GucciTheRitual, @gucci embraces the idea of self-expression and elevates it with a raw, candid and fitting campaign for the current social climate. See the full campaign now on www.lofficielmalaysia.com. #gucci #guccicommunity #gucciFW20 #alessandromichele #gucci1955horsebit #behindthescenes #supergrass #lofficielmalaysia #models #selfexpression Credits: Gucci FW 2020-2021 collection Creative Director: Alessandro Michele Art Director: Christopher Simmonds VIDEO MUSIC Sony/ATV: “Alright” Writers: Gareth Coombes, Daniel Goffey, Michael Quinn © 1995 EMI Music Publishing Italia Srl on behalf of EMI Music Publishing LTD BMG: Supergrass “Alright” (P) 1995 The Echo Label Limited, a BMG Company “courtesy of BMG Rights Management (Italy) Srl”

A post shared by L'OFFICIEL Malaysia (@lofficielmalaysia) on

Η νέα καμπάνια με αυτήν την πρωτόγνωρη εσωστρέφεια φέρνει στο νου το show του Gucci τον περασμένο Φεβρουάριο. Η πρόσκληση που έλαβαν όσοι παρευρέθηκαν στο show έφτασε μέσω… WhatsApp στα κινητά τους και το 360 μοιρών runway παρουσίαζε τα χαοτικά παρασκήνια της Εβδομάδας Μόδας, όπου ο Alessandro και η ομάδα του προετοίμαζαν και έντυναν τα 60 μοντέλα για να περπατήσουν στο catwalk. Όπως είχε δηλώσει ο Alessandro Michele, «ήσασταν και ήμασταν το show».

Η νέα καμπάνια του οίκου, λοιπόν έρχεται να επισφραγίσει αυτή τη νέα εποχή για τον οίκο μετά την πανδημία, λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του ότι θα περιορίσει τις επιδείξεις του σε δύο τον χρόνο, χωρίς να ακολουθεί το συμβατικό και ''ξεπερασμένο'' πια ημερολόγιο της μόδας.

Διάβασε ακόμα: Ο Gucci κάνει την αρχή! Τέλος η συμμετοχή του στα fashion weeks

 

Home