Ο οίκος Gucci στηρίζει το ''social distancing'' μέσα από τη νέα του καμπάνια

Αντί, λοιπόν, να διοργανώσει μια extravagant παραγωγή και φωτογράφιση, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Alessandro Michele, εμπιστεύτηκε τις μούσες του για να κάνουν ένα πρωτοπόρο photoshooting μόνες τους. Να γίνουν παραγωγοί, storytellers, σκηνογράφοι και να βγάλουν προς τα έξω αυτό που πιστεύουν ότι είναι ο οίκος Gucci.

Διάβασε ακόμα: To Instagram του σχεδιαστή Jacquemus είναι η πιο δροσερή καλοκαιρινή απόλαυση

Ένα πρωτότυπο, «καθαρό» και απόλυτα ταιριαστό concept για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-21 του οίκου Gucci συνθέτει, λοιπόν, τη νέα καμπάνια και αποδεικνύειτη δύναμη των social media και του περιεχομένου που μπορεί ο καθένας μας να δημιουργήσει. Άλλωστε, η προσωπική έκφραση ήταν πάντα μέσα στο DNA της Gucci και σε αυτήν την καμπάνια είναι πιο ορατή από ποτέ.


«Παραδόθηκα στην ιδέα ότι η ομορφιά μπορεί να φανεί απροσδόκητα και υπέροχα ατελής μέσα από την απουσία ελέγχου. Έτσι, άφησα τα μοντέλα μου να ‘’χτίσουν’’ τις δικές τους εικόνες. Να λειτουργήσουν ως φωτογράφοι και σεναριογράφοι, παραγωγοί και σκηνογράφοι», ανέφερε σχετικά ο Michele. «Τους ζήτησα να αποτυπώσουν την ιδέα που έχουν για τους εαυτούς τους. Να την δημοσιεύσουν, να διαμορφώσουν την ποίηση που τους συνοδεύει. Τους παρότρυνα να παίξουν, αυτοσχεδιάζοντας με τη ζωή τους».

Στο teaser video της καμπάνιας, το νέο τρομερό παιδί της μόδας τραγούδησε μάλιστα μαζί με τα μοντέλα του, το τραγούδι «Alright» του συγκροτήματος Supergrass.

Η νέα καμπάνια με αυτήν την πρωτόγνωρη εσωστρέφεια φέρνει στο νου το show του Gucci τον περασμένο Φεβρουάριο. Η πρόσκληση που έλαβαν όσοι παρευρέθηκαν στο show έφτασε μέσω… WhatsApp στα κινητά τους και το 360 μοιρών runway παρουσίαζε τα χαοτικά παρασκήνια της Εβδομάδας Μόδας, όπου ο Alessandro και η ομάδα του προετοίμαζαν και έντυναν τα 60 μοντέλα για να περπατήσουν στο catwalk. Όπως είχε δηλώσει ο Alessandro Michele, «ήσασταν και ήμασταν το show».

Η νέα καμπάνια του οίκου, λοιπόν έρχεται να επισφραγίσει αυτή τη νέα εποχή για τον οίκο μετά την πανδημία, λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του ότι θα περιορίσει τις επιδείξεις του σε δύο τον χρόνο, χωρίς να ακολουθεί το συμβατικό και ''ξεπερασμένο'' πια ημερολόγιο της μόδας.

Διάβασε ακόμα: Ο Gucci κάνει την αρχή! Τέλος η συμμετοχή του στα fashion weeks

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ