Thumbnail

Διατροφή γονιμότητας: Οι τροφές που επηρεάζουν τη γονιμότητα Διατροφή γονιμότητας: Οι τροφές που επηρεάζουν τη γονιμότητα

Όσα καλό είναι να προτιμάς και όσα πρέπει να αποφεύγεις
Η υπογονιμότητα επηρεάζει όλο και μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού, σύμφωνα με έρευνες. Αν είσαι σε βάση ζωής που θες να αποκτήσεις μαζί με τον σύντροφο σου ένα μωρό, η σωστή διατροφή είναι ένας από τους παράγοντες που καλό είναι να προσέξετε και οι δύο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι 3 μαγικές λέξεις που θα σε βοηθήσουν να μάθεις καλούς τρόπους στο παιδί σου

 

Γυναίκες και γονιμότητα
Προκειμένου να προετοιμαστεί για μία εγκυμοσύνη και να ενισχύσει τη γονιμότητά της, η γυναίκα θα πρέπει να διατηρεί ένα υγιές βάρος και να επιλέγει τροφές που θα δημιουργήσουν ένα ασφαλές και υποστηρικτικό "σπιτικό" για τους 9 μήνες του μωρού της.

Άνδρες και γονιμότητα
Και οι άνδρες θα πρέπει να προσπαθούν να διατηρούν ένα υγιές βάρος σώματος και να ακολουθούν μία ισορροπημένη διατροφή, καθώς η ανδρική παχυσαρκία μπορεί να αλλάξει τα επίπεδα της τεστοστερόνης και άλλων ορμονών, σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Αναπαραγωγικής Ιατρικής. Όταν πρόκειται για τη διατροφή, μία πληθώρα από φρούτα και λαχανικά, τα οποία περιέχουν βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά μπορεί να δημιουργήσει ένα δυνατό σπέρμα.  

 

pregnant
unsplash.com/photos/adP0SsdMtMA

 

Η διατροφή της γονιμότητας
Δημοσιευμένη από μία ομάδα ερευνητών του Harvard το 2007, η μελέτη "Διατροφή της γονιμότητας", μαζί με το βιβλίο που εκδόθηκε το 2009 με την ίδια ονομασία, παρουσίασε ότι οι γυναίκες με υπογονιμότητα ωοθυλακιορρηξίας που ακολούθησαν αυτό το σχέδιο διατροφής παρουσίασαν κατά 66 τοις εκατό μικρότερες πιθανότητες εμφάνισης υπογονιμότητας ωοθυλακιορρηξίας και κατά 27 τοις εκατό μειωμένο κίνδυνο υπογονιμότητας σε σχέση με άλλες περιπτώσεις, όπου οι γυναίκες δεν ακολουθούσαν την διατροφή τόσο πιστά.

Οι γυναίκες που ακολούθησαν αυτή τη διατροφή γονιμότητας επέλεξαν:

  •  Λιγότερα τρανς λιπαρά και περισσότερα μονοακόρεστα λιπαρά (από τροφές όπως το αβοκάντο και το ελαιόλαδο) 
  • Λιγότερες ζωικής προέλευσης πρωτεΐνες και περισσότερες φυτικές πρωτεΐνες 
  •  Τροφές με περισσότερες φυτικές ίνες, χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και πλούσιες σε υδατάνθρακες (συμπεριλαμβανομένων των δημητριακών ολικής αλέσεως) 
  •  Περισσότερες φυτικές πηγές σιδήρου και λιγότερες πηγές κρέατος 
  • Πολυβιταμίνες 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 4 συμβουλές που καλό είναι να διαβάσεις αν είσαι νέα μαμά

Πηγή 

 

πηγή κεντρικής φώτο 

Home