Thumbnail

5 στρατηγικές για σωστό…snacking που φυσικά, δεν παχαίνει 5 στρατηγικές για σωστό…snacking που φυσικά, δεν παχαίνει

Οι κανόνες για να επιλέξεις το σωστό σνακ όταν έχεις λιγούρες
Κι όμως υπάρχει σωστή στρατηγική και για τις στιγμές που σε πιάνουν οι λιγούρες και θες ένα σνακ για να χορτάσεις. Άσε που τα σνακ είναι και απαραίτητα για να βοηθήσουν τον μεταβολισμό σου να δουλεύει.

Πρόγραμμα και στο σνακ 
Παρότι δε θα έτρωγες ένα επιπλέον γεύμα ή δείπνο, ένα σνακ σου φαίνεται άκακο. «Οι θερμίδες που παίρνεις καθημερινά από μπουκίτσες εδώ κι εκεί, όμως, μπορεί συνολικά να αντιστοιχούν σε ολόκληρο γεύμα. Δύο σνακ –ένα μετά το πρωινό και ένα το απόγευμα– είναι πιθανότατα τα μόνα που χρειάζεσαι» λέει η ειδικός. Οπότε, προγραμμάτισε τα σνακ σου από την αρχή της ημέρας.

Να τρως, αλλά όχι συνεχώς
Ξέρουμε ότι πρέπει να τρώμε κάθε 2-3 ώρες ώστε να δουλεύει ο μεταβολισμός. Αν όμως δεν πεινάς, παίρνεις περιττές θερμίδες και καταστρέφεις τα μηνύματα πείνας και κορεσμού του οργανισμού.
Την επόμενη φορά που θα νομίσεις ότι πεινάς ανάμεσα σε γεύματα, κάνε το «τεστ του μήλου». Αν πεινάς πραγματικά, ένα μήλο θα σου φαίνεται καλό. Αν το μόνο που σου ακούγεται ελκυστικό είναι μια σοκολάτα, πιθανότατα απλώς βαριέσαι.

Και το «τεστ του νερού»: Η δίψα συχνά συγχέεται με πείνα. Πιες 1 ποτήρι νερό πριν φας οτιδήποτε για να δεις αν σου περάσει η λιγούρα.

Πες «ναι» στον πειρασμό 
Μερικές φορές ένα μπισκότο είναι το μόνο που μπορεί να σε ικανοποιήσει. «Το να έχεις λιγούρες δεν είναι ντροπή» λέει η διαιτολόγος. «Όλοι τις έχουμε, και το να προσπαθείς να φας κάτι άλλο προκαλεί μεγαλύτερο κακό, αφού δεν ικανοποιείσαι και συνεχίζεις να τρως».

Όταν θέλεις γλυκό, λιώσε 1 κουταλιά της σούπας σταγόνες bitter σοκολάτας και βύθισε μέσα κομμάτια φρούτων.

 

snack

unsplash.com/photos/zSA_hGNq_7M

 

Φυσικά! 
Όσο πιο επεξεργασμένη είναι μια τροφή, τόσο πιθανότερο είναι να περιέχει πολλή ζάχαρη και αλάτι. «Προτίμησε για σνακ ένα φρούτο, λαχανικά και 8-10 ξηρούς καρπούς για περισσότερη πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και υγιεινά λιπαρά ώστε να σε κρατούν χορτάτη για ώρα» λέει η ειδικός.

Έχε στο συρτάρι του γραφείου και το ντουλάπι της κουζίνας υγιεινά σνακ, όπως κράκερ ολικής αλέσεως ή κομμάτια μαύρης σοκολάτας.

Για σκέψου λίγο…
Τα συνηθισμένα υγιεινά σνακ σου φέρνουν νύστα; Δοκίμασε μία από τις παρακάτω πρωτότυπες ιδέες για σνακ που έχουν γύρω στις 200 θερμίδες το καθένα.

  • Αντί για Ποπκόρν στα μικροκύματα, δοκίμασε το Πικάντικο ποπκόρν με κολοκυθόσπορο.
  • Ανάμειξε 4 φλιτζάνια ποπκόρν ψημένο στον αέρα με 2 κ.σ. ψημένο κολοκυθόσπορο. Πασπάλισέ τα με 1 κ.γ. κανέλα.
  • Αντί για Ψητά μήλα με κανέλα και ζάχαρη, δοκίμασε Ψητό αχλάδι με μέλι.
  • Κόψε στη μέση ένα μικρό αχλάδι και ψήσ’ το στους 190 βαθμούς Κελσίου για 30 λεπτά. Ρίξε από πάνω 2 κ.σ. ψιλοκομμένα καρύδια και 1 κ.γ. μέλι. Πασπάλισε με τριμμένο τζίντζερ.
  • Αντί για Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρούτα, δοκίμασε Φέτες μήλου με τυρί.
     

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/unrecognizable-women-serving-table-with-assorted-appetizers-in-garden-4993293/

Πηγή 

Home