Tώρα οι influencers θα αμείβονται ακόμη και για τα Instagram live τους
Kαι ενώ ορισμένοι εκτιμούσαν πως η πανδημία θα επηρέαζε σημαντικά τα έσοδα των influencers, έρχεται τώρα το Instagram να κάνει ακριβώς το αντίθετο, καθώς θα μπορούν να έχουν έσοδα για το περιεχόμενο που αναρτούν στον λογαριασμό τους με δύο τρόπους: μέσω διαφημίσεων στο IGTV και με τα Instagram lives.
Μάλιστα, οι διαφημίσεις στο IGTV θα ξεκινήσουν να ισχύουν από την επόμενη κιόλας εβδομάδα, με το 55% τουλάχιστον των εσόδων να πηγαίνει στον δημιουργό και το υπόλοιπο στην πλατφόρμα. Εκτός αυτού, η εταιρεία θα δίνει τη δυνατότητα στους φανς των δημιουργών και των επιχειρήσεων να χορηγήσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο μέσα από «badges» στα Instagram lives.
ΔΙΑΒΑΣΕ: Τα κορμιά του κυπριακού Instagram
Tα badges, δεν είναι τίποτα άλλο από εικονίδια καρδιάς, που θα εμφανίζονται δίπλα από το όνομα του δημιουργού και το κόστος τους θα είναι λιγότερο από πέντε δολάρια. Προς το παρόν, το Instagram δοκιμάζει αυτές τις δύο λειτουργίες σε έναν μικρό αριθμό δημιουργών, πριν από το επίσημο λανσάρισμά τους.
Μόνο τυχαία βέβαια δεν είναι η επιλογή του Instagram να επενδύσει σε διαφημίσεις στα live, καθώς μέσα από ανάρτηση στο blog, η εταιρεία ανέφερε άνοδο της τάξης του 70% στον αριθμό των προβολών στα lives για τον μήνα Μάρτιο, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του Φεβρουαρίου. Μέσα από αυτό το εγχείρημα, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο έχει ως στόχο να ακολουθήσει και να ανταγωνιστεί το παράδειγμα άλλων πλατφορμών όπως το YouTube, το Twitch και το Patreon, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στους δημιουργούς να βγάλουν χρήματα.
Πηγή: www.lifo.gr