Thumbnail

3 φάσεις ζωής που μπορεί να παχύνεις 3 φάσεις ζωής που μπορεί να παχύνεις

Βρίσκεσαι σε μια από αυτές; Δες τι να προσέξεις
Αν βρίσκεσαι σε φάση που θες να χάσεις βάρος ή να έχεις καταφέρει μετά από αρκετή προσπάθεια να χάσεις μερικά κιλά και τώρα αγχώνεσαι να μην τα ξαναπάρεις, ίσως πρέπει να προσέξεις περισσότερα τα… επικίνδυνα διαστήματα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Jennifer Garner: Αυτό είναι το πλειομετρικό workout – Θα το δοκιμάσεις; (Βίντεο)

 

Ποια είναι αυτά; Σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν 3 περίοδοι στη ζωή σου, που το βάρος σου θα αυξηθεί εύκολα: 

1. Στις σπουδές 
Σχεδόν το ένα τέταρτο των πρωτοετών φοιτητών αυξάνουν το σωματικό τους βάρος κατά 5% στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου. Τι να κάνεις; Άφησε το δίσκο στο εστιατόριο της σχολής στην άκρη ή μην τρως συνεχώς έξω. Σκέψου καλύτερα τις διατροφικές σου επιλογές και κάνε ένα εβδομαδιαίο πλάνο.

2. Έρωτας είναι θαρρώ 
Οι γυναίκες συχνά προσαρμόζουν τις διατροφικές τους συνήθειες σε αυτές των ανδρών. Τι να κάνεις; Να θυμάσαι ότι χρειάζεται πολύ περισσότερες θερμίδες από εσένα, οπότε μην τρως όσο κι εκείνος σε κάθε γεύμα! Επίσης, κλείστε ραντεβού για να κάνετε πράγματα μαζί πέρα από το δείπνο, όπως το να πάτε στο γυμναστήριο ως ζευγάρι όσο πιο συχνά μπορείτε.

 

FITNESS

pexels.com/photo/woman-practicing-yoga-3823207/

 

3. «Κάπου εκεί στα 30 και βάλε..»
Οι περισσότερες γυναίκες αρχίζουν φυσικά να χάνουν μυϊκή μάζα σε αυτή την ηλικία, οπότε ο μεταβολισμός τους επιβραδύνεται. Έτσι, ακόμη κι αν τρώνε την ίδια ποσότητα με πριν, δεν καίνε την ίδια ενέργεια κι η ζυγαριά ανεβαίνει. Τι να κάνεις;  Ασκήσου. Δεν μπορείς να σταματήσεις την απώλεια μυϊκής μάζας, αλλά μπορείς να την επιβραδύνεις. Δύο ή τρεις προπονήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, διάρκειας 20-30 λεπτών, την εβδομάδα θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις υψηλό το μεταβολισμό σου και να αποτρέψεις τη μεγάλη αύξηση βάρους.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο προπονητής της Jennifer Lopez σού δίνει λεπτομέρειες για την τέλεια φόρμα της

 

Πηγή

 

πηγή κεντρικής φώτο 

Home