Thumbnail

5 λόγοι που μετά από ένα επεισόδιο υπερφαγίας, δεν χρειάζεται να λιμοκτονήσεις 5 λόγοι που μετά από ένα επεισόδιο υπερφαγίας, δεν χρειάζεται να λιμοκτονήσεις

Το έχεις παρακάνει με κάποιο γεύμα; Ε, μετά δεν πρέπει να ακολουθήσεις αυστηρή δίαιτα
Σε όλες μας θα έχει συμβεί να το έχουμε παρακάνεις σε ένα γεύμα και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Αυτό που δεν πρέπει να συμβεί μετά από κάτι τέτοιο είναι να το παρακάνεις με την υστηρή τιμωρία στον οργανισμό, περιορίζοντας κατά πολύ τη κατανάλωση φαγητού, αφού τελικά, η κατάσταση θα γίνει χειρότερη χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να φροντίσεις να δώσεις τις επόμενες μέρες προσοχή στα γεύματα σου. Οι λόγοι είναι αρκετοί, εμείς σου παρουσιάζουμε τους 5 πιο βασικούς: 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με αυτό το πρόγραμμα θα καις λίπος στο full


1.    Ο μεταβολισμός δεν θα δουλεύει καλά 
Περιορίζοντας πάρα πολύ τη διατροφή σου, προκαλείς μία μεγάλη σύγχυση στα επίπεδα γλυκόζης και ινσουλίνης, που παίζουν και τα δύο σημαντικό ρόλο σε έναν σωστά λειτουργικά μεταβολισμό. Η κατανάλωση ακανόνιστων γευμάτων, όπως ένα γεύμα την ημέρα, μειώνει την ανοχή στην γλυκόζη, με αποτέλεσμα να μην αξιοποιείται αποτελεσματικά από τον οργανισμό.

2. Η διάθεση θα άσκηση θα εξαφανιστεί 
Πως μπορείς να δώσεις τον καλύτερο εαυτό σου στο γυμναστήριο όταν δεν έχεις την απαραίτητη ενέργεια; Μελέτες δείχνουν ότι, οι αθλητές που ακολουθούν μία δίαιτα διαλειμματικής νηστείας κατά τη διάρκεια του Ραμαζάνι, εμφανίζουν εξαιρετικά κακή απόδοση.  Όταν δεν υπάρχει η απαραίτητη ενέργεια για φυσική δραστηριότητα, είναι πολύ πιο δύσκολο να προσέξεις τη διατροφή και τη φόρμα σου, ενώ αυξάνεται ακόμα, ο κίνδυνος τραυματισμού.

3. Το τσιμπολόγημα θα αυξηθεί 
Είναι λογικό όταν δεν τρως σωστά μέσα στην ημέρα και δεν καλύπτεις τις ενεργειακές σου ανάγκες, να χάσεις τον έλεγχο (πάλι) στο βραδινό σου γεύμα, όταν πια έχει τελειώσει η μέρα και έχεις ηρεμήσει στον καναπέ ή το κρεβάτι σου. Αν δεν τρως όλη την ημέρα, ίσως να μην σε ενοχλεί, καθώς η μέρα σου είναι γεμάτη υποχρεώσεις, όμως στο τέλος της, το σώμα σου ζητάει άμεσα τις θερμίδες που του στέρησες και δεν θα τις πάρει από το χθεσινό "αμαρτωλό" σου γεύμα.

 

02

unsplash.com/photos/rI-H4uvJceI

 

4. Καθαρή σκέψη; Μπα
Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να διεκπεραιώσει όλες τις υποχρεώσεις που του έχεις αναθέσει αν δεν λάβει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Συγκεκριμένα, ο ανθρώπινος εγκέφαλος χρησιμοποιεί το 25% της γλυκόζης του σώματος. Τα συμπτώματα είναι, αίσθημα κούρασης, εμφάνιση πονοκεφάλων και φυσικά δεν πρόκειται να έχεις την αναμενόμενη απόδοση στη εργασία σου.

5. Δυσάρεστη αναπνοή
Άλλο ένα πειστικό επιχείρημα για να μην περιορίσεις αυστηρά τη διατροφή σου την επόμενη μέρα μετά από ένα τέτοιο γεύμα. Αν ο οργανισμός σου δεν λαμβάνει την απαραίτητη ποσότητα υδατανθράκων, που χρειάζεται για την παραγωγή ενέργειας, θα κάψει λίπος. Όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση κέτωσης, παράγονται ουσίες που ονομάζονται κετονικά σώματα, τα οποία προκαλούν δυσάρεστη αναπνοή. Αυτή η διαδικασία συμβαίνει αρκετά γρήγορα. Αν παραλείπεις το πρωινό, ίσως να αρχίσει να εμφανίζεται την ώρα του μεσημεριανού.    

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι λόγοι που έχεις φουσκωμένη κοιλιά

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: unsplash.com/photos/ZrhtQyGFG6s

Home