Thumbnail

8+1 κινήσεις για γρήγορο μεταβολισμό που συστήνουν οι έρευνες 8+1 κινήσεις για γρήγορο μεταβολισμό που συστήνουν οι έρευνες

Κάψε περισσότερες θερμίδες ακολουθώντας αυτές τις απλές συμβουλές
Είναι στο χέρι σου να αποκτήσεις πιο γρήγορο μεταβολισμό, ώστε να καις περισσότερες θερμίδες και να δεις το περιττό βάρος να απομακρύνεται χωρίς να το καταλάβεις.

Ύπνος 
Πολλές έρευνες έχουν επιβεβαιώσει ότι υπάρχει άμεση σχέση ανάμεσα στον ύπνο και τη λειτουργία του μεταβολισμού και έχει διαπιστωθεί ότι η έλλειψή του επιβραδύνει τον ρυθμό με τον οποίο ο οργανισμός καταναλώνει την ενέργεια. Φρόντισε λοιπόν να κοιμάσαι τουλάχιστον 7-8 ώρες κάθε βράδυ.

Φυτικές τροφές 
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες, η κατανάλωση των οποίων έχει αποδειχτεί ερευνητικά ότι αυξάνει την καύση θερμίδων κατά 10%. Προτίμησε να τα τρως ωμά για να επωφεληθείς ακόμα περισσότερο από την ικανότητά τους να κινητοποιούν το μεταβολισμό.

Νερό, πολύ νερό 
Η αφυδάτωση είναι από τους παράγοντες που "ρίχνουν" το μεταβολισμό. Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό κάθε μέρα για να επιταχύνεται η διαδικασία της πέψης και να καις περισσότερες θερμίδες.

 

2

unsplash.com/photos/YP2MTTadE0U

 

Πράσινο τσάι
Είναι γνωστό ότι το πράσινο τσάι είναι πολύ πλούσιο σε κατεχίνες, ένα αντιοξειδωτικό που κινητοποιεί το μεταβολισμό να κάψει περίπου 4% περισσότερες θερμίδες (γύρω στις 80) την ημέρα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι λόγοι που έχεις φουσκωμένη κοιλιά

 

Μην ξεχνάς το πρωινό
Δεν χαρακτηρίζεται τυχαία "το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας". Έρευνες έχουν δείξει ότι τρώγοντας ένα κανονικό γεύμα το πρωί, βοηθάς το μεταβολισμό να "ξυπνήσει" και να αρχίσει να καίει θερμίδες σε γρήγορους ρυθμούς. Εάν δεν μπορείς να φας πολύ το πρωί, δοκίμασε να τρως τουλάχιστον κάτι μικρό αλλά πλούσιο σε πρωτεΐνη, όπως για παράδειγμα ένα κεσεδάκι γιαούρτι.

Γέλα
Έρευνες έχουν δείξει ότι εάν γελάς 10 λεπτά την ημέρα, καταναλώνεις πολύ περισσότερη ενέργεια από ό,τι εάν δε γελούσες.

Κόκκινο πιπέρι
Η καψαϊκίνη, η ουσία που δίνει την καυτερή γεύση στις πιπεριές ανεβάζει τη θερμοκρασία του σώματος, κάνοντας τον οργανισμό να καίει περισσότερες θερμίδες.

Χαλάρωσε
Το στρες είναι από τους παράγοντες που επιβραδύνουν τη λειτουργία του μεταβολισμού και οδηγούν σε υπερφαγία. Μην ξεχνάς να κάνεις μικρά διαλείμματα από τις υποχρεώσεις σου και να ασχολείσαι με κάτι που σε βοηθάει να χαλαρώσεις. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με αυτό το πρόγραμμα θα καις λίπος στο full

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: unsplash.com/photos/_8lVVBTvBOU

Home