Thumbnail

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγιεινό; Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγιεινό;

Απαντάμε στο αιώνιο δίλλημα
Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, "Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα; Ποιο είναι πιο υγιεινό;".

Τις γιορτές, ακόμη κι αν προσέχεις τη διατροφή σου, θα φας ένα γλυκό παραπάνω. Άλλωστε είναι τόσα τα καλέσματα και τα τραπέζια που δεν γίνεται να μην δοκιμάσεις κάτι. Τι είναι, όμως, καλύτερο να επιλέξεις;

Αρχικά, καλό είναι να φας μικρή ποσότητα (1 τεμάχιο τη φορά είναι αρκετό), ενώ δεν είναι ανάγκη να τρως και κάθε μέρα. Είπαμε, θα φάμε αλλά δεν χρειάζεται να το παρακάνουμε.  

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Tο 10λεπτο workout που θα σου φέρει το αποτέλεσμα που ονειρεύεσαι (Βίντεο)

 

sweets

unsplash.com/photos/F_IST8bKxhI

 

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες;
Η δίπλα, σε αντίθεση με τα άλλα δύο, τηγανίζεται. Οπότε, παραβλέπω τις θερμίδες που μου δίνει και δεν την επιλέγω.
Το μελομακάρονο φτιάχνεται με μέλι και ελαιόλαδο, ενώ ο κουραμπιές με βούτυρο και ζάχαρη άχνη. Ποιο είναι το καλύτερο; Μα φυσικά, το μελομακάρονο που έχει μέλι αντί ζάχαρης.
 

Μελομακάρονο  165 θερμίδες/τεμάχιο
Κουραμπιές  237 θερμίδες/τεμάχιο
Δίπλες 145 θερμίδες/τεμάχιο

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Cheat meal: Κάνε το, αλλά κάνε το σωστά!

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/clear-long-stem-drinking-glass-196648/

Home