Thumbnail

1000 φωτογραφίες και 3000 ευρώ στην Europa Donna Κύπρου μέσω της εκστρατείας #LookAfterYourOranges  1000 φωτογραφίες και 3000 ευρώ στην Europa Donna Κύπρου μέσω της εκστρατείας #LookAfterYourOranges 

Γυναίκες και άνδρες της Κύπρου ενωμένοι άγγιξαν το θέμα της αυτοεξέτασης συμμετέχοντας μαζικά στην εκστρατεία #LookAfterYourOranges που λάνσαρε η ΚΕΑΝ φέτος τον Οκτώβριο
Σκοπός, η ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της αυτοεξέτασης για τον καρκίνο του μαστού, αλλά και για την οικονομική ενίσχυση της Europa Donna Κύπρου. 

Η ανταπόκριση των γυναικών του νησιού ήταν μαζική και συγκινητική. Άνδρες και γυναίκες από όλη την Κύπρο ανάρτησαν φωτογραφίες είτε ατομικές είτε ομαδικές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αυτοεξέταση σώζει ζωές. Για κάθε φωτογραφία που ανέβηκε με το #LookAfterYourOranges η ΚΕΑΝ δώριζε € 3 στην Europa Donna Κύπρου.

Ο στόχος που έθεσε η ΚΕΑΝ ήταν στις 1000 φωτογραφίες, ο οποίος επιτεύχθηκε και ξεπεράστηκε! Πιο συγκεκριμένα, για τις 1000 φωτογραφίες που αναρτήθηκαν, η ΚΕΑΝ θα δωρίσει το ποσό των 3000 στον οργανισμό, στηρίζοντας το διαχρονικά σημαντικό και ωφέλιμο έργο του. 

Πέρα από τις ambassadors της εκστρατείας Ιωάννα Λαμπροπούλου, Μαριλένη Σταύρου, Σάβια Ορφανίδου και Μαριάννα Δημητρίου, ανάμεσα στους συμμετέχοντες και πολλοί επώνυμοι ανάμεσά τους η παρουσιάστρια Ελίτα Μιχαηλίδου, η ηθοποιός Μαρίνα Βρόντη, η ραδιοφωνική παραγωγός Μαρία Ονησιφόρου, η Αργυρώ Ροτσίδου, η βουλευτής Φωτεινή Τσιρίδου, ο ηθοποιός Μιχάλης Χρίστου, οι TikTokers Ραφαέλλα Κυριάκου και Εβελίνα Γεωργιάδου και πολλοί άλλοι. 

lookafteryouroranges


Η κα. Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager της ΚΕΑΝ, δήλωσε σχετικά: «Ως ΚΕΑΝ είμαστε διαχρονικός χορηγός της Europa Donna Cyprus, στηρίζοντας έμπρακτα τις προσπάθειες του οργανισμού. Φέτος, πετύχαμε μέσω της διαδραστικής καμπάνιας #LookAfterYourOranges να μεταδώσουμε το μήνυμα ότι η αυτοεξέταση σώζει ζωές και παράλληλα να ενισχύσουμε οικονομικά τη Europa Donna Cyprus. Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν, αποδεικνύοντας πως με δημιουργικότητα και αξιοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία μπορούμε να κτίσουμε το virality και να πετύχουμε τους στόχους μας».


Στην Κύπρο κάθε χρόνο έχουμε περίπου 600 νέα περιστατικά καρκίνου του μαστού.  Η έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου δίνει 90% πιθανότητες επιβίωσης ενώ σε πιο προχωρημένο στάδιο μόνο 15%. ​Η τακτική αυτοεξέταση των μαστών,  είναι το πρώτο βήμα της πρόληψης και συνιστάται να γίνεται τουλάχιστον μία φορά το μήνα από όλες τις γυναίκες άνω των 18 ετών (την 8-10 μέρα του κύκλου της ή συγκεκριμένη μέρα του μήνα, αν είναι σε εμμηνόπαυση). Είναι μία εύκολη διαδικασία που η κάθε γυναίκα μπορεί να κάνει, μέσα σε λίγα λεπτά, μόνη της στο σπίτι και επιτρέπει στη  γυναίκα να παρατηρεί γρήγορα οποιαδήποτε αλλαγή συμβαίνει στο στήθος της και να ζητά άμεσα την απαραίτητη ιατρική συμβουλή. Για περισσότερες πληροφορίες παρακολουθείστε το βίντεο που ακολουθεί:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KEAN (@kean_soft_drinks)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΚΕΑΝ
Η KEAN Soft Drinks Ltd ιδρύθηκε το 1949 από τον χημικό Τάκη Χριστοδούλου, με σκοπό την παραγωγή χυμών από κυπριακά εσπεριδοειδή και ήταν η πρώτη εταιρεία, το 1981, που παρήγαγε χυμούς σε συσκευασίες TetraPak στην Κύπρο. Σήμερα, με τεράστιο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, η KEAN δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Άπω Ανατολή, την Αφρική και τις ΗΠΑ. Επιπρόσθετα, τα τελευταία χρόνια η ΚΕΑΝ προχώρησε στην ενσωμάτωση νέων προϊόντων στον Όμιλο της μέσω της KEAN Trading Division και μέσω των θυγατρικών εταιρειών της KEAN Food Link Ltd και της KFL Logistics Ltd. Μέσω αυτών παρέχονται στο λιανικό εμπόριο και στον τομέα HORECA της κυπριακής αγοράς κατηγορίες προϊόντων ξηράς αποθήκευσης, συντήρησης και κατάψυξης. Προσφέρονται σειρές προϊόντων από μάρκες όπως HEINZ, KRAFT, AMOY, HP, Vitalia, παγωτά και γιαούρτια ΚΡΙ ΚΡΙ, αλλαντικά KRISTI, χυμοί PRIMA, προϊόντα ψαριού VICI και μια τεράστια γκάμα άλλων προϊόντων.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.kean.com.cy.  
 

Home