Thumbnail

Άγχος στο γραφείο; Όχι πια, σήμερα το ξεπερνάμε μαζί Άγχος στο γραφείο; Όχι πια, σήμερα το ξεπερνάμε μαζί

Τα καλύτερα tips που θα σε βοηθήσουν
"Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις για να αποδώσεις καλύτερα στη δουλειά σου είναι να βρεις ηρεμία μέσα στο μυαλό σου" επισημαίνει η Carrie Barron, ψυχίατρος στο Πανεπιστήμιο Columbia στη Νέα Υόρκη.

Πώς ακριβώς βρίσκει κανείς την ηρεμία όταν γύρω του χτυπούν τα τηλέφωνα, μιλούν οι συνάδελφοι, ξεπηδούν καινούρια e-mails στο inbox; Κι όμως! Υπάρχουν τρόποι και θα τους αναλύσουμε σήμερα μαζί για να τους βάλεις σε εφαρμογή. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 4 tips που θα σε ανακουφίσουν από την ψυχική και σωματική εξάντληση

 

Κάνε διαλογισμό χωρίς να σε πάρουν χαμπάρι 
"Απλά μείνε καθισμένη στο γραφείο σου, εστίασε το βλέμμα σου σε ένα αντικείμενο και σκέψου ένα ποίημα, ένα mantra ή μια εικόνα που σε ηρεμεί. Είναι ο πιο απλός τρόπος για να αποσυνδεθείς για λίγο με ό,τι συμβαίνει γύρω σου και να αφιερώσεις λίγα λεπτά σ’ εσένα". Η λέξη "διαλογισμός" σου πέφτει βαριά; Ονόμασέ το αλλιώς. Η Carrie Barron το αποκαλεί "ονειροπόληση". "Θυμάσαι όταν ήσουν μικρή στο σχολείο και δεν είχες όρεξη να προσέξεις το μάθημα; Δε συγκεντρωνόσουν σε τίποτα και η σκέψη σου πετούσε σε διάφορα άσχετα πράγματα. Αυτή η περιπλάνηση του νου είναι απαραίτητη για να είσαι ήρεμη αλλά και δημιουργική. Σου επιτρέπει να εστιάσεις περισσότερο μέσα σου και όχι στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος, κάτι που ήταν πολύ συνηθισμένο κάποτε, αλλά έχει σχεδόν εγκαταλειφθεί με την επικράτηση του Διαδικτύου". 

 

OFFICE

pexels.com/photo/a-female-talking-on-a-phone-in-an-office-10041260/

 

Ζωγράφισε…καρδούλες 
Μιας και αναφερθήκαμε στο τι κάναμε για να περνάει η ώρα στο σχολείο, ίσως είναι σκόπιμο να πάρουμε ένα χαρτί και ένα μολύβι και να αρχίσουμε να ζωγραφίζουμε λουλουδάκια και καρδούλες. Δεν έχει σημασία το σχέδιο, όσο αυτή η κίνηση του χεριού που βοηθά τον εγκέφαλο να αποφορτιστεί. "Αν δε σου έρχεται να ζωγραφίσεις κάτι, μπορείς απλά να γράφεις την ίδια λέξη ξανά και ξανά" λέει η ειδικός. Παρόμοια επίδραση στον εγκέφαλο έχουν κι άλλες δραστηριότητες, όπως η τακτοποίηση του γραφείου σου ή μια βόλτα έξω από το χώρο.


Διάλλειμα στο πρόγραμμα 
Έχεις ήδη οργανώσει τις πιο σημαντικές δουλειές της ημέρας. Έχεις όμως φροντίσει να συμπεριλάβεις στο πρόγραμμά σου μερικά διαλείμματα; Ακόμα και τις ημέρες που θεωρείς ότι είσαι τόσο φορτωμένη που δεν έχεις την πολυτέλεια να σταματήσεις ούτε λεπτό είναι πιο σημαντικό από ποτέ να σταματήσεις για λίγο και να χαλαρώσεις. Ιδανικά, κανόνισε να κάνεις το διάλειμμά σου κάπου αλλού, όπως στην καντίνα ή έξω από το κτίριο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 7+1 επιστημονικές συμβουλές για ευτυχία

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: unsplash.com/photos/wRZjRVnWPUA

Home