COFFEEHOUSE Central: Γιόρτασε τα πένταχρονά του με τον Χριστόφορο Πέσκια
Αυτό είναι εμφανές και από το ίδιο το λογότυπό της COFFEEHOUSE καθώς ο κόκκινος αστερίσκος μόνο τυχαίος δεν είναι. Αντιθέτως, υποδηλώνει πως σε καθετί δίνεται έμφαση και φτιάχνεται με προσοχή. Για την πρώτη κυπριακή αλυσίδα καφέ, ο αστερίσκος λειτουργεί ως κανόνας και είναι η πυξίδα της σε ό,τι και αν κάνει.
Άλλωστε, ο καφές δεν είναι μια απλή υπόθεση και αυτό το γνωρίζουν καλά στην COFFEEHOUSE. Διότι ο καφές είναι ένα πολύ προσωπικό ζήτημα για τον καθένα και η φημισμένη αλυσίδα αυτό όχι μόνο το σέβεται, αλλά το κάνει δική της αποστολή! Οι μύλοι της COFFEEHOUSE αλέθουν τον καφέ ακούραστα, ενώ οι άρτια εκπαιδευμένοι barista διασφαλίζουν πως θα καταλήξει στο ποτήρι σου ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Αυτό που κάνει την επίσκεψη εκεί μοναδική, είναι η επιμονή στη λεπτομέρεια και η προσαρμογή της εμπειρίας στο κάθε κατάστημα και τον κάθε επισκέπτη ξεχωριστά. Και επειδή ως γνωστόν o καφές ενώνει τον κόσμο, η CΟFFEEHOUSE βάλθηκε να το εφαρμόσει στην πράξη με 15 καταστήματα και ακόμη 5 υπό κατασκευή. Πέρα από την Κύπρο, κατάφερε να ξεπεράσει τα εγχώρια σύνορα, με 3 καταστήματα στα βόρεια προάστια της Αθήνας.
Το καθένα είναι ένα πραγματικό σπίτι του καφέ! Αυτό εφάρμοσε πιστά η Μαρία Δημητριάδου, franchisee του COFFEEHOUSE Central, που πριν από πέντε χρόνια θέλησε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα. Να ανοίξει το δικό της χώρο, επιλέγοντας το συγκεκριμένο brand σε μια έμπρακτη κίνηση εμπιστοσύνης στην πρώτη κυπριακή αλυσίδα καφέ.
H franchisee του COFFEEHOUSE Central Μαρία Δημητριάδου μαζί με τη μητέρα της, Λίντα Δημητριάδου
Παρά το δικαιολογημένο αρχικό φόβο, πέντε χρόνια μετά, ομολογεί ότι δεν το μετάνιωσε στιγμή, έχοντας στο πλευρό της τον διακεκριμένο Χριστόφορο Πέσκια. Ο Κύπριος σεφ επισκέφθηκε ειδικά την ιδιαίτερη του πατρίδα για να γιορτάσει τα πέντε χρόνια λειτουργίας του COFFEEHOUSE Central μ' ένα ξεχωριστό Masterclass, παρουσία εκπροσώπων των ΜΜΕ και εκλεκτών φίλων. Ως επικεφαλής της ομάδας snacking της COFFEEHOUSE ετοίμασε 3 προϊόντα από τη μεγάλη γκάμα wellness και vegan, με άκρως καλοκαιρινά φρέσκια φρούτα σε συνδυασμό με πρώτης τάξεως υλικά, κερδίζοντας εννοείται τις εντυπώσεις των παρευρισκομένων.
Γιατί για την πρωτοποριακή αλυσίδα έχει τεράστια σημασία η ποιότητα και το ευ ζην, εξ ου και το μενού της αποτελείται από υγιεινά σνακ και ροφήματα, μεταξύ αυτών και vegan επιλογές. Μια φιλοσοφία που μοιράζονται όλοι ανεξαιρέτως οι franchisee, με την ίδια τη Μαρία Δημητριάδου να αποκαλύπτει πως καθημερινά ετοιμάζει με περισσή επιμέλεια τα σάντουιτς και τα pastries του COFFEEHOUSE Central. Μπαίνει στην κουζίνα από τις έξι το πρωί, τονίζοντας χαριτολογώντας πως αν δε δουλέψει το αφεντικό, δε θα ακολουθήσει η υπόλοιπη ομάδα. Η Μαρία Δημητριάδου τηρεί πιστά τη δέσμευσή της COFFEEHOUSE για ποιότητα και φρεσκάδα των προϊόντων της.
O σεφ Χριστόφορος Πέσκιας εν δράσει στο Masterclass event που
διοργανώθηκε για τα πέντε χρόνια λειτουργίας του COFFEEHOUSE Central
«Φαντάζομαι το COFFEEHOUSE Central να εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Έχω πολλά πράγματα στο μυαλό μου. Έχοντας στο πλευρό μου το franchise της COFFEEHOUSE που ξεχωρίζει για τον επαγγελματισμό της, δεν ανησυχώ για τίποτα. Με καθοδηγεί σε κάθε μου βήμα», τονίζει μεταξύ άλλων η Μαρία Δημητριάδου, που γνωρίζει καλά τα μυστικά της επιτυχίας.
Ποιο είναι αυτά; Μα φυσικά, η συνέπεια, η ευγένεια, η φιλοξενία, η ανανέωση και πάνω απ' όλα, η φρεσκάδα και η ποιότητα των προϊόντων. Να νιώθει ο κάθε πελάτης ξεχωριστός και ότι τυγχάνει σεβασμού.
H head of media sales της Digital Tree , Έλενα Ηλία, στο Masterclass event του COFFEEHOUSE Central
Επιστέγασμα όλης αυτής της σκληρής δουλειάς, είναι η βράβευση για τη στρατηγική ανάπτυξη στον μετασχηματισμό και καινοτομία στα «Cyprus Retail Excellence Award» και το «most innovative concept» στα βραβεία franchise στην Ελλάδα. Τα βραβεία όμως είναι απλώς μια μορφή αναγνώρισης. Γιατί παρά τις διακρίσεις, η COFFEEHOUSE δεν παρεκκλίνει από τον στόχο της να προσφέρει σε όλους ανεξαιρέτως ποιοτικό καφέ στη σωστή τιμή με εξαιρετικό service σ' ένα «πράσινο» περιβάλλον. Κάτι που εμείς βιώσαμε από πρώτο χέρι στο Masterclass event που έγινε στο COFFEEHOUSE Central!
O marketing manager της COFFEEHOUSE Γιώργος Θεοδώρου με την ηθοποιό Ειρήνη Καραγιώργη στο Masterclass event για τα πεντάχρονα του Central