Thumbnail

Γνωστοί κύπριοι μας δείχνουν την εμπειρία τους όταν δοκίμασαν τα προϊόντα Dorco Γνωστοί κύπριοι μας δείχνουν την εμπειρία τους όταν δοκίμασαν τα προϊόντα Dorco

Έδωσαν την ειλικρινή τους άποψη για την απόδοση και την πρακτικότητά τους
Η προώθηση των προϊόντων Dorco έγινε μέσα από μια ολιστική διαφημιστική καμπάνια σε διάφορες πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και σε στρατηγικά επιλεγμένα φυσικά σημεία. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στην καμπάνια να φτάσει κάθε δημογραφική ομάδα στην οποία απευθύνεται.

Φυσικά, στο σημερινό διαφημιστικό τοπίο, καμία προωθητική καμπάνια δεν είναι ολοκληρωμένη χωρίς τη συμμετοχή και συνεργασία με influencers. Η δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου και η αναγνωρισιμότητα που προσφέρουν οι influencers στους ακόλουθούς τους αποτελούν απαραίτητα συστατικά για την επιτυχία κάθε προϊόντικης προώθησης.

 

 

 

Η ομάδα της Dorco επικοινώνησε με τους αγαπημένους της Κύπριους influencers για να συνεργαστούν στα πλαίσια της συγκεκριμένης διαφημιστικής καμπάνιας, με τα αποτελέσματα να ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Οι επιλεγμένοι influencers παρέλαβαν ένα «care package» με τα υπέροχα προϊόντα της εταιρείας, καθώς και μια προσωπική ευχαριστήρια κάρτα. Το πακέτο περιελάμβανε ξυραφάκια από διάφορες σειρές της Dorco, καθώς και άλλα προϊόντα προσωπικής περιποίησης.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @nectaria.prodromou

 

Οι influencers δοκίμασαν τα προϊόντα για πρώτη φορά και έδωσαν την ειλικρινή τους άποψη για την απόδοση και την πρακτικότητά τους. Στη συνέχεια προχώρησαν σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα από οτιδήποτε. Τη δημιουργία εντυπωσιακών βίντεο, τα οποία σε αυτήν την περίπτωση είχαν ως κεντρικό θέμα τα προϊόντα Dorco. Κάθε influencer ετοίμασε βίντεο και reels με τη δική του μοναδική σφραγίδα, με το αποτέλεσμα να είναι μια σειρά από Dorco videos με εντυπωσιακή ποικιλία και ποιότητα.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @nectaria.prodromou

Από κλασικά reviews και unboxing, έως κωμικά σκετς και επίδειξη κάθε δυνατότητας που προσφέρουν τα ξυραφάκια Dorco. Το υλικό το οποίο δημιούργησαν οι influencers τα είχε όλα. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elena Savva 📷 (@elsa.arw)

 

Με αυτόν τον τρόπο, η προωθητική καμπάνια υλοποίησε το όραμα της εταιρείας και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς άγγιξε ανθρώπους κάθε ηλικιακής και κοινωνικής ομάδας και επέδειξε με αποτελεσματικό τρόπο τα στοιχεία τα οποία κάνουν τα προϊόντα Dorco τόσο ελκυστικά στους καταναλωτές. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Andria Zanti (@andriazanti)

Home