Η KEAN παρουσίασε την έρευνά της για τα social media στους πιο ενεργούς χρήστες τους: τους φοιτητές του ΤΕΠΑΚ!
Την Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2023, οι φοιτητές/ριες του ΤΕΠΑΚ γέμισαν την Αίθουσα Διαλέξεων του Πανεπιστημίου, και ενημερώθηκαν αναλυτικά για τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 1000 Κύπριοι και Κύπριες ηλικίας 18-35 ετών. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από την KEAN μετά από πρόσκληση του ΤΕΠΑΚ, που πήρε την πρωτοβουλία να ενημερώσει τους φοιτητές/ριες του για ένα σημαντικό ζήτημα που τους αφορά άμεσα, καθώς σύμφωνα με την έρευνα 1 στους 5 νεαρούς Κύπριους περνάει στα social media πάνω από 5 ώρες την ημέρα.
Κι αυτό ήταν ένα μόνο από τα πολλά και πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας που παρουσίασε στους/ις φοιτητές/ριες του ΤΕΠΑΚ η Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager της KEAN. Στη συνέχεια, ακολούθησε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, στην οποία εκτός από την κα Οδυσσέως συμμετείχαν ο Theo Blue (TikToker και Ραδιοφωνικός Παραγωγός) και ο Νικόλας Ιωαννίδης (Ραδιοφωνικός Παραγωγός). Τη συζήτηση διαδέχθηκε Q&A, με τους νέους να εκδηλώνουν έντονο ενδιαφέρον για όσα έμαθαν αλλά και προβληματισμό σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η έρευνα Let’s Get Real παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε εκπροσώπους των ΜΜΕ και της πολιτικής, καθώς και προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό χώρο τον περασμένο Σεπτέμβριο σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό. Στο μεταξύ, η καμπάνια επεκτάθηκε και στα social media του brand μέσω του ομώνυμου διαγωνισμού, που τρέχει αυτή τη στιγμή, και καλεί τους χρήστες να δώσουν ειλικρινείς απαντήσεις σε ερωτήσεις που αφορούν τις συνήθειές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέσσερις τυχεροί που θα αναδειχθούν από κλήρωση στις 27/11/2023 θα κερδίσουν από μια διήμερη διαμονή σε ξενοδοχείο στη Δρούσια, μαζί με τρεις φίλους τους. Εκεί, η KEAN έχει ετοιμάσει μια σειρά από παιχνίδια και δραστηριότητες, με παρουσιαστές τους Theo Blue και Νικόλα Ιωαννίδη, που θα προτρέψουν τους τυχερούς να περάσουν διασκεδαστικές στιγμές, μακριά από την οθόνη του κινητού τους, κάνοντας έτσι πράξη το “Let’s Get Real” μήνυμα της καμπάνιας.
Για να μάθετε κι εσείς περισσότερα για τα ευρήματα της έρευνας, μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ. Και για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό “Let’s Get Real”, επισκεφτείτε το Instagram της KEAN.