Thumbnail

Τεράστια επιτυχία του πρωτοποριακού πρόγραμμα yoga της VLM (Voici la Mode) Τεράστια επιτυχία του πρωτοποριακού πρόγραμμα yoga της VLM (Voici la Mode)

Το πρωτοποριακό για τα κυπριακά δεδομένα εταιρικό πρόγραμμα της VLM και μάλιστα σε τακτική βάση, αγκαλιάστηκε κυριολεκτικά από τις γυναίκες
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η θετική ανταπόκριση του κόσμου στην πρόσκληση και ταυτόχρονα σημαντική προσφορά του Ομίλου Voici la mode προς την κοινωνία για συμμετοχή στο δωρεάν πρόγραμμα yoga, το οποίο άρχισε γύρω στα μέσα του περασμένου Οκτωβρίου στο Marks & Spencer στην Ακρόπολη και ολοκληρώνει τον επιτυχημένο κύκλο του τέλος του τρέχοντος μηνός, με την υπόσχεση να υπάρξει και συνέχεια.

Το πρωτοποριακό για τα κυπριακά δεδομένα εταιρικό πρόγραμμα της VLM και μάλιστα σε τακτική βάση, αγκαλιάστηκε κυριολεκτικά από τις γυναίκες της πρωτεύουσας και όχι μόνο που συμμετείχαν κάθε Τετάρτη στις συνεδρίες yoga, ενώ ιδιαίτερα ζωηρό ήταν και το ενδιαφέρον όπως και η επιτυχία την οποία είχε το αντίστοιχο πρόγραμμα για τα παιδιά μεταξύ των ηλικιών 4 με 10 ετών, που διεξαγόταν κάθε Σάββατο πρωί και πάλι στο M&S στην Ακρόπολη.

 

2

 

Ενδεικτική της επιτυχούς πορείας που είχαν τα εν λόγω προγράμματα, ήταν η μαζική συμμετοχή σε αυτά, με τον αριθμό εκείνων που τα παρακολούθησαν να ξεπερνά τους 350. 

Οι άνθρωποι της VLM επισημαίνουν ότι η φιλοσοφία πάνω στην οποία εδράζεται και έχει οικοδομηθεί η κουλτούρα του ομίλου, είναι αυτή που χαράσσει όλες τις ανάλογες ενέργειές τους, ξεκινώντας από την υγεία, την ευεξία και το athleisure και φθάνοντας μέχρι τις πρακτικές βιωσιμότητας που ακολουθούνται για μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα. 

 

3

 

Είναι ευρέως γνωστό, ότι ο Όμιλος Voice La Mode χαράσσει τον δρόμο στην κυπριακή επιχειρηματικότητα σε θέματα που αφορούν τόσο την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη όσο και τις πρακτικές προστασίας του περιβάλλοντος. Απόδειξη αυτού, είναι η προσαρμογή που έχει πετύχει στον τρόπο λειτουργίας του, θέλοντας να βάλει την σφραγίδα του στην οικοδόμηση γερών θεμελίων για το μέλλον και τα παιδιά μας. 

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και σε πλήρη αρμονία με το brand της M&S, οικοδομήθηκε και το φιλόδοξο σχέδιο βιωσιμότητάς που έχει στο επίκεντρο τον πελάτη, και αντιμετωπίζει τα πέντε μεγάλα ζητήματα που απασχολούν την ανθρώποτητα, δηλαδή την κλιματική αλλαγή, τα απόβλητα, τους πόρους, τις δίκαιες συνεργασίες και την υγεία.

 

4

 

Και μιλώντας για το πολυτιμότερο αγαθό, δηλαδή την υγεία, δημιουργήσε και τα συγκεκριμένα προγράμματα, μέσω των οποίων θέλει να δώσει ώθηση σε έναν νέο τρόπο ζωής που να είναι βασισμένος στην άθληση και στη διατήρηση της ψυχικής υγείας, παροτρύνοντας την κοινωνία να στρέψει την προσοχή της προς αυτή την κατεύθυνση. 

Άλλωστε, όπως εύστοχα ονομάσθηκε και το πρόγραμμα, Happiness starts within… με yoga!

Home