Και κάπως έτσι αυτή η έμφυτη ανάγκη μας για δημιουργία, μπορεί να γίνει χάρισμα. Σε αυτήν ακριβώς την αλήθεια βασίζεται η νέα εντυπωσιακή καμπάνια της ΙΚΕΑ «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί», η οποία αντικατοπτρίζει το νέο αφήγημα της εταιρείας, τη φιλοσοφία της καθώς και την πίστη της στον άνθρωπο και τη δύναμη της δημιουργίας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι άνθρωποι της ΙΚΕΑ μίλησαν με τον δικό τους τρόπο και από τη δική τους σκοπιά, για τον ρόλο της δημιουργίας στο κάθε τμήμα, για τα προϊόντα ΙΚΕΑ, την επικοινωνία, την εσωτερική διακόσμηση και την εστίαση και πώς όλα αυτά συμβάλλουν στο να επιτευχθεί το όραμα της ΙΚΕΑ, δηλαδή η καλύτερη καθημερινή ζωή για όλους.
O κ. Πέτρος Παπαϊωάννου, Διευθυντής της ΙΚΕΑ Κύπρου μίλησε για την πετυχημένη πορεία της εταιρείας στα 16 χρόνια δραστηριοποίησης της στην Κύπρο και για τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει κτίσει με τον Κύπριο καταναλωτή. «Απευθυνόμαστε σε όλους», είπε ο κ. Παπαϊωάννου, «προσφέροντας έξυπνες και προσιτές λύσεις επίπλωσης και εξοπλισμού σπιτιού αλλά και πολλή έμπνευση για το πώς οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη ζωή τους στο σπίτι πιο λειτουργική και όμορφη».
Η κα. Άντα Γιαννεσκή, Communication Manager IKEA Ελλάδας, Κύπρου, Βουλγαρίας, έκανε αναφορά στις καινοτόμες ιδέες ΙΚΕΑ που άλλαξαν τον χώρο της επίπλωσης και της διακόσμησης διαχρονικά: «Η ΙΚΕΑ δημιούργησε ένα νέο μοντέλο στον χώρο της επίπλωσης με τις επίπεδες συσκευασίες, το κλειδί allen και τη συναρμολόγηση των επίπλων, που γρήγορα έγιναν σύμβολο συνδημιουργίας και χαράς, για να δώσει λύσεις και να εμπνεύσει τον κόσμο να δημιουργήσει μία καλύτερη καθημερινή ζωή. Σήμερα συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να προσφέρουμε συνεχώς νέες δυνατότητες μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας».
Η κα. Σοφία Βορκά, Marketing Manager της ΙΚΕΑ Κύπρου, μίλησε για τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια που είναι, όπως πάντα, αυθεντική, ειλικρινής, ξεχωριστή αλλά πάνω απ’ όλα μεταφέρει τις αξίες της ΙΚΕΑ, με κύρια υπόσχεση ότι «μαζί δημιουργούμε αμέτρητες δυνατότητες». Το νέο εταιρικό αφήγημα της ΙΚΕΑ, είπε η κα. Βορκά, τοποθετεί στο επίκεντρο τον άνθρωπο και την εσωτερική του επιθυμία για δημιουργία.
Ο κ. Γλαύκος Αναστασίου – Διευθυντής Πωλήσεων, μίλησε για τον Δημοκρατικό Σχεδιασμό των προϊόντων, τη βιωσιμότητα από πλευράς υλικών, τη λειτουργικότητα και τις προσιτές τιμές.
Η κα. Λίνα Μαυρέλη – Communication & Interior Manager,
Ο κ. Ηλίας Μουστάκας – IKEA Food & Beverage Manager, αναφέρθηκε στον στόχο για ποιοτικό φαγητό, στις νέες plant based επιλογές του εστιατορίου, στη στρατηγική food waste που εφαρμόζεται καθώς και στην εγκατάσταση νέου συστήματος self-service.
Τέλος, την εκδήλωση παρουσίασε με τον ζεστό μοναδικό της τρόπο η γνωστή σε όλους Χριστιάνα Αριστοτέλους, ενώ ένα ιδιαίτερο interactive performance από την ομάδα της καταξιωμένης και πολυβραβευμένης Κύπριας δημιουργού Λίας Χαράκη, έκανε την εκδήλωση ακόμα πιο δημιουργική. Η βραδιά έκλεισε με κοκτέιλ πάρτι παρέα με τις δημιουργικές νότες του Trio Frisson, στον χώρο του ARΤος Cultural and Research Foundation.
#ikea #zoumemazi #dimiourgoumemazi #IKEA #eimastedimiourgoi