Thumbnail

Απέφυγε τους εφιάλτες, με συμβουλές από το… Harvard Απέφυγε τους εφιάλτες, με συμβουλές από το… Harvard

Ήξερες ότι μπορείς να «ρυθμίσεις» τα όνειρα που θα βλέπεις;
Ο ερευνητής ψυχιατρικής του Πανεπιστήμιου του Harvard, Deirdre Barrett, έχει μελετήσει τα όνειρα των επιζώντων της 11ης Σεπτεμβρίου, του Κουβέιτ κατά τον πρώτο πόλεμο του Κόλπου και αιχμάλωτων πολέμου που κρατούνταν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, εξηγεί ότι το μετατραυματικό στρες είναι ο νούμερο ένας παράγοντας που προκαλεί εφιάλτες κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Ο Barrett, έχει ασχοληθεί και με την χαρτογράφηση των ονείρων κατά τη διάρκεια της πανδημίας και παρατήρησε ότι το περιεχόμενο των ονείρων των ανθρώπων έχει αλλάξει.

Αν θες λοιπόν να αποφύγεις τα ενοχλητικά όνειρα, ο Barrett έχει μερικές χρήσιμες συμβουλές: 

Αντί να προσπαθείς να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να μην ονειρευτείς κάτι τρομακτικό επικεντρώσου και σκέψου κάτι θετικό, εξηγεί ο καθηγητής Ψυχιατρικής.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:Τι είναι το "languishing" που μας άφησαν κουσούρι οι καραντίνες

 

sleepingunsplash.com/photos/HuyFM1iwESE

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 συμβουλές από ψυχολόγο για να γίνεις καλύτερη φίλη!  

 

Επίσης, τονίζει ότι βοηθάει να φτιάχνεις μια θετική εικόνα καθώς κοιμάσαι.


Ακόμα προτείνει να τοποθετήσεις μια φωτογραφία ή άλλο αντικείμενο που συνδέεται με το επιθυμητό όνειρο κοντά στο κρεβάτι σου.


Τέλος, το να κρατάς στο μυαλό σου μια εικόνα του ιδανικού ονείρου και να μιλάς με άλλους για τα όνειρά σου μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να καταλάβεις και να ξεπεράσεις τις ανησυχίες σου, με αποτέλεσμα να βλέπεις λιγότερο αγχωτικά όνειρα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 7+1 επιστημονικές συμβουλές για ευτυχία 

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/woman-laying-down-on-bed-near-window-1841636/

Home