Γιατί #φοράμε_ρίγες και τι σημασία έχει για ένα brand;
Η ανάρτησή του αυτή οδήγησε σε μια θύελλα αντιδράσεων. Διάσημοι στον χώρο του showbiz και της τηλεόρασης τοποθετήθηκαν για τις δηλώσεις του γνωστού χορογράφου, και έδειξαν την στήριξη τους προς τα άτομα που έχουν δεχτεί bullying λόγω του σωματότυπού τους. Λόγω της τεράστιας κατακραυγής, και σε μια συνέχεια της ανάγκης για τερματισμό του bullying, μεγάλα και μικρά Brands με σημαντικό αριθμό ακολούθων, έδειξαν τη στήριξή τους, μέσα από δικές τους αναρτήσεις με το hashtag #φοράμε_ρίγες και #LoveYourStripes.
Πρέπει ένα brand να τοποθετείται σε τέτοια ζητήματα;
Η σύντομη απάντηση είναι ναι. Οπωσδήποτε. Γιατί; Γιατί μέσα από τέτοιες αναρτήσεις ένα brand δείχνει πραγματικά τις αξίες που πρεσβεύει. Οι καταναλωτές χρειάζονται να νιώθουν ότι τα brands που αγαπούν και εμπιστεύονται, αντιλαμβάνονται τις συνεχιζόμενες αλλαγές στις αξίες της κοινωνίας και μαζί δημιουργούν ένα καλύτερο μέλλον. Οι καταναλωτές χρειάζονται να ξέρουν ότι τα brands αφουγκράζονται, καταλαβαίνουν και υπολογίζουν αυτούς που τους εμπιστεύονται.
ΙΚΕΑ Ελλάδα
IceRoll (Ελλάδα)
Opium Works
Το social listening μεγάλων εταιρειών είναι απαραίτητο για να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη που τους δείχνουν οι καταναλωτές, και εμείς πιστεύουμε πως είναι απαραίτητο εργαλείο για την καλύτερη διαχείριση της δημόσιας εικόνας τους, αφού έτσι έρχονται κοντά στον καταναλωτή, δημιουργώντας πραγματικές σχέσεις.