Thumbnail

Η KEAN φόρεσε τις φανέλες της καμπάνιας Let’s Get Real και συμμετείχε στην 8η Ποδηλασία Αγάπης! Η KEAN φόρεσε τις φανέλες της καμπάνιας Let’s Get Real και συμμετείχε στην 8η Ποδηλασία Αγάπης!

Ο θεσμός της «Ποδηλασίας Αγάπης», που έχει αγκαλιαστεί από τους λάτρεις της ποδηλασίας και από το ευρύτερο κοινό, πραγματοποιείται με στόχο τη στήριξη των δράσεων του Panos Evripidou Foundation
Η KEAN έλαβε μέρος στην 8η «Cycling for Preemies - Ποδηλασία Αγάπης» του Panos Evripidou Foundation και συνδύασε την ποδηλασία για καλό σκοπό με το μήνυμα της καμπάνιας Let’s Get Real with KEAN, που τρέχει αυτή την περίοδο στα social media accounts του brand.

Η καμπάνια αυτή, που προέκυψε ως συνέχεια της έρευνας που έκανε η ΚΕΑΝ για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στην Κύπρο, αποσκοπεί στο να κινητοποιήσει τους χρήστες των social media να αναλογιστούν με ειλικρίνεια τις online συνήθειές τους, ώστε να αποκτήσουν μια πιο ισορροπημένη σχέση ανάμεσα στον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο και να απολαμβάνουν αληθινά τις real στιγμές, όπως ήταν η «Ποδηλασία Αγάπης», μακριά από την οθόνη του κινητού. 

Έτσι, την Κυριακή, 12 Νοεμβρίου, το προσωπικό της KEAN, που συμμετείχε στην ποδηλασία, φόρεσε τις φανέλες που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη ημέρα και είχαν πάνω μηνύματα, όπως «Πρώτα ποδηλατούμε, μετά ποστάρουμε!», «Άσε το φίλτρο και πιάσε το φρένο!», «Πάτα το πετάλι, όχι το Like button!» και «Καμιά φορά, τα social μπορεί να σου κάνουν τη ζωή… ποδήλατο!». Το σημείο εκκίνησης της «Ποδηλασίας Αγάπης» ήταν μάλιστα το εργοστάσιο της KEAN και οι ποδηλάτες έπρεπε να φτάσουν μέχρι το Poseidonia Hotel, στην παραλία της Λεμεσού, κι έπειτα να επιστρέψουν στο σημείο εκκίνησης, πραγματοποιώντας μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων. 

 

2

Ο θεσμός της «Ποδηλασίας Αγάπης», που έχει αγκαλιαστεί από τους λάτρεις της ποδηλασίας και από το ευρύτερο κοινό, πραγματοποιείται με στόχο τη στήριξη των δράσεων του Panos Evripidou Foundation για τη βελτίωση της ζωής των μωρών που αντιμετωπίζουν μακροχρόνιες προκλήσεις λόγω πρόωρης γέννησης. Η ενεργή συμμετοχή και η έμπρακτη στήριξη της ΚΕΑΝ στη φετινή διοργάνωση αποτελεί μια ακόμα δράση στα πλαίσια της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας, με στόχο μια καλύτερη και πιο υγιή κοινωνία για όλους, τόσο offline όσο και online. 

Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια #LetsGetReal with KEAN, μπορείτε να επισκεφτείτε το Facebook και το Instagram της KEAN. 

Home