Oι γυναίκες της Digital Tree ένωσαν τις δυνάμεις τους για να υπενθυμίσουν πως «Η πρόληψη σώζει ζωές»
O Οκτώβριος καθιερώθηκε ως Μήνας Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, σε μία διεθνή εκστρατεία για την αφύπνιση του γυναικείου πληθυσμού. Η έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματική θεραπεία της νόσου.
To MyLife, ως ένα lifestyle portal που απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες και τις αγαπάει απεριόριστα, δεν θα μπορούσε να μην στείλει το δικό του, ηχηρό μήνυμα. Πήρε λοιπόν την πρωτοβουλία και προσκάλεσε τις γυναίκες του ομίλου της Digital Tree να ενώσουν δυνάμεις και μέσα από ένα βίντεο να υπενθυμίσουν πως «Η πρόληψη σώζει ζωές».
Κάθε μήνας είναι σημαντικός, αλλά ο Οκτώβριος, είναι η αφορμή για μια σημαντική υπενθύμιση: Η πρόληψη σώζει ζωές. Αφιέρωσε λίγο χρόνο στον σημαντικότερο άνθρωπο…εσένα!
Η APIVITA Κύπρου, με ευαισθησία στηρίζει την ενημέρωση σχετικά με την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού. Επίσημος αντιπρόσωπος Drogopharma.
Στην καμπάνια του MyLife συμμετείχαν:
Μαρία Πρατσή, Δημοσιογράφος MyLife
Δέσποινα Τσαταλπά, Δημοσιογράφος MyLife
Ειρήνη Χατζηπαύλου, Chief Commercial Officer
Κατερίνα Γρηγορίου, Group Marketing Manager
Έλενα Ηλία, Head of Media Sales
Ραφαέλλα Χριστοφή, Δημοσιογράφος Avant-Garde
Έλενα Ζαβρού, Brand and Media Sales Specialist
Ιωάννα Νικολάου, Brand and Sales Representative
Έλενα Δημητρίου, Brand & Sales Representative
Χριστίνα Σπανού, Radio Account Executive
Ζώη Αυγουστή, Head of Infotainment