Πώς θα λειτουργούν τα κουρεία και τα κομμωτήρια την εποχή του κορωνοϊού
Μέσα στην εβδομάδα αναμένονται ανακοινώσεις σχετικά με τα μέτρα χαλάρωσης, τα οποία υπολογίζονται πως θα επεκταθούν σε 4 φάσεις, με την πρώτη να αρχίζει στις 4 Μαϊου.
Η offsite επικοινώνησε με τον προέδρο της παγκύπριας ομοσπονδίας κομμωτών – κουρέων, Νάκη Παντελίδη, προκειμένουν να μάθουν πότε αναμένεται να ανοίξουν και πώς θα λειτουργούν από εδώ και προς.
ΔΙΑΒΑΣΕ: Το υπέροχο βίντεο του υφυπουργείου Τουρισμού για την Κύπρο
Σύμφωνα με τον κο. Παντελίδη, κομμωτήρια και κουρεία υπολογίζεται να ανοίξουν στη δεύτερη φάση χαλάρωσης γύρω στις 11 ή 14 του Μάη. Δεν έχουν βέβαια κάποια επίσημη ενημέρωση, αλλά αυτή είναι η εκτίμηση.
''Θα προσπαθήσουμε ως ομοσπονδία, σε περίπτωση που ανοίξουμε να πάρουμε το όλο ζήτημα με σοβαρότητα'', σημείωσε ο κος. Παντελίδης. Θα πρέπει, όπως τόνισε, όλοι να δουλεύουν μόνο με ραντεβού.
''Ακόμα και τα κομμωτήρια ή τα κουρεία που δέχονταν πελάτες χωρίς ραντεβού, τώρα πρέπει να το κάνουν, έτσι ώστε ο κόσμος να είναι ελεγχόμενος''.
Ένα από τα μέτρα που σίγουρα θα ισχύσουν είναι η χρήση γαντιών και μασκών από εργαζόμενους και πελάτες.
Ένα σοβαρό πρόβλημα που προκύπτει, σύμφωνα με τον ίδιο και χρειάζεται να ξεκαθαριστεί είναι κατά πόσο οι μάσκες θα είναι μιας χρήσης; Θα είναι μια μάσκα που θα φοράνε καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας;
Το κύριο πρόβλημα για τους κομμωτές σύμφωνα με τον κο. Παντελίδη είναι τα αναλώσιμα, οι μάσκες δηλαδή, καθώς παρατηρείται έλλειψη.
ΔΙΑΒΑΣΕ: Φρέντο... πετουτσίνο! Έτσι θα μας σερβίρουν τον καφέ μετά την καραντίνα! (viral video)
'Πρέπει να βρεθεί κάποιος χορηγός για να χορηγήσει τις μάσκες στα κομμωτήρια για τον λόγο ότι οι μάσκες θα χρειάζονται κάθε μέρα''. Θα χρειάζονται μεγάλες ποσότητες δηλαδή. Θα παρέχουμε γάντια στην είσοδο του κομμωτηρίου για να δίνονται στους πελάτες, καθώς εισέρχονται στο μαγαζί. Επίσης, πρέπει και οι πελάτες να δείχνουν κατανόηση και σεβασμό προς τον κομμωτή, δηλαδή εάν ο πελάτης νιώθει κάποια αδιαθεσία ή δεν νιώθει άνετα να έρθει, τότε να μην έρθει'', πρόσθεσε ο κος. Παντελίδης.
Ο κος. Παντελίδης πρότεινε επιπλέον να τους δοθούν και θερμόμετρα, όπως υπάρχουν και στις υπεραγορές, για να μετρούν τη θερμοκρασία των πελατών.